Dramoghe

En achteraf een pintje met miniloempia’s!

Posted on: March 21, 2007

Gisterenavond ben ik met één van m’n beste vriendinnetjes gaan kijken naar Dagen Zonder Lief, de nieuwe film van Felix Van De Groendienst.

Haha. Nee, die flauwe grap heb ik niet zelf gevonden, maar heb ik wel helemaal zelf gepiekt van die grapjurk die de film kwam inleiden.

L. had tickets gewonnen en hare vent had een vergadering, dus ik mocht mee. Hoezee! Naar de avant-premiere. Jahaa. In de Lumière. Ha! Dat rijmt zelfs!
Achteraf kwam een deel van de cast ook nog vragen beantwoorden, maar er was geen enkele persoon die een zinnige vraag te stellen had, dus het vragenuurtje werd al gauw gereduceert tot een vragenkwartiertje, maar toch. Ik heb die ene dus wel aangeraakt hé! *zucht*

Soit. De film was goed! Echtdewaarheid. Ik was zeer aangenaam verrast. Ik zou zelfs durven spreken van een aanrader.

6 Responses to "En achteraf een pintje met miniloempia’s!"

Heb hem twee weken terug gezien in de Sneak in Leuven, en het is inderdaad een serieuze aanrader. Ik hoorde andere personen in de zaal wel klagen over het feit dat het verhaal niet “helemaal af” is, maar daar heb ik zelf geen last van gehad. Het gaat uiteindelijk om een gebeurtenis in het leven van een aantal mensen, en zolang het leven niet gedaan is, is het verhaal niet af… of zo. Damn, filosofisch.

Ik ga volgende week ergens gaan kijken, yipla! Blij om te lezen dat die aangeraden wordt.

In de Lumière! In de krokusvakantie had ik daar nog een vakantiejob. En ‘Dagen zonder lief’… Geef mij maar komedie hoor.

Gereduceerd.

Verder alles rustig hier.

Ook eentje dat ik heel binnenkort ga bekijken. Zie er naar uit!

Steve + Sky was toch wel veel beter. Anyway The Wind Blows vond ik ook leuker. Ik begrijp de bestaansreden van de film niet, waar gaat het eigenlijk over? Vrienden die mekaar terug zien en zo, allemaal goed en wel, maar ik had het gevoel dat het none of my business was. Neen, leuk dat ik naar de avant-premiere mocht, maar het feestje in de culture club met de cast was leuker dan de film zelf.

Leave a Reply

