Dramoghe

Net een poëziebundel..

Posted on: March 21, 2007

..de twitterpagina van Vuur.

6 Responses to "Net een poëziebundel.."

Hmm, ik moet dat precies ook eens uitvissen, dat Twitter gedoe… Het is dus gewoon de bedoeling van constant te zeggen wat ge op dat moment aan het doen bent?
Moet niet al te moeilijk zijn :D

Ingevingen die te kort zijn om over te bloggen, die zet ik erop, ja. Ieder vult zijn zijn twitter zoals ie gebekt is. Maar dat ik mijn twittervriendjes’ twitteringen als smsjes ontving, dat heb ik toch maar gedesinstalleerd. Zeker met twittertetteraars gelijk u zou dat voor al te hoge facturen zorgen. ;) Het is wel heel erg Web 2.0 he, op den duur: “Hou je twitter, delicious flikker! Dat was de laste keer!” En verder dank ik je voor de link. Voor de duidelijkheid zaai ik even verwarring: mijn nick is niets.dan.vuur maar mijn url is vuur.wordpress.com. Zo!

“Er zit hier een dikzak van een hommel. Ik denk dat’ ne gemuteerde is. Ik heb wegwijzerkes geplaatst, maar hij heeft het IQ van Jacky Lafon.”

hahaha

Wat is dat ge-twitter?
Ik ben het elders ook al en keer tegen gekomen,
maar ik weet niet goed wat het is.
Ga je morgen naar de Bards?

Groetjes

Hoi Dramoghe, het was fijn je gisteren te ontmoeten en eens met je te kunnen babbelen :) Ik heb je bij m’n links gezet.

@dramoghe: ja ‘t is een echte woordkunstenares… volledig eens!
@vuur: om een of andere reden stuurt niets.dan.vuur.wordpress.com ook door naar je echte url?! cool…

Leave a Reply

