Dramoghe

Ik heb Michel gezien!

Posted on: March 24, 2007

De verjaardagsfeestjes in Gent zijn toch niet meer wat ze geweest zijn.. Dat van gisterenavond speelde zich af in Antwerpen en de jarige heette Bwards. Anoniem bloggen heb ik niet lang kunnen volhouden, maar ik doe er alles aan omdat mijn vriendjes en familie niet zouden meelezen weetuwel.

Biewoarts dus. In Antwerpen. Ik weet niet of u het allemaal wel beseft, maar dat is dus gigantisch ver van de beschaafde wereld hé! Zeker wel twee uur rijden. Inclusief verloren rijden en parkeerplaats zoeken en de weg vragen. Wist u trouwens ook dat Antwerpenaren hun eigen stad niet kennen? “Theaterplein? Ken ik niet. Of wacht.. Misschien hier om de hoek?”. Allrighty. Gelukkig dat er daar ook nog wat mensen van allochtone origine rondlopen die er wel  hun baan kennen!

HETPALEIS bleek helemaal niet zo paleisachtig te zijn. Geen marmeren vloeren of prinsessentorentjes of niets! Wel een kieken, een prins, konijnen, een belspeldel en verraders. Maar het was plezantig! De BwardsBloggersBingo bleek trouwens een geniaal excuus om mensen aan te spreken die ik anders nooit van m’n leven zou durven aanspreken.

Korte inhoud van de avond:

  • De gele banaan is er met mijn muis vandoor.. (Just hé?)
  • Shock!
  • Mejuffrouw Vuur blijkt even fantastisch als haar blog doet vermoeden, staat fantastisch met een kniebroek en is toch wel een beetje een dancing queen. En Kleine Keizerin ook wel. En Tantieris. En eigenlijk had ik veel meer tegen jullie willen vertellen. Maar der was zoveel volk!
  • Zou mij kunnen krijgen moest ik vier jaar jonger zijn (of em vier jaar ouder, aja): DKarn Duuk.
  • Ik had Rik eigenlijk wel in een streepjestrui op een podium verwacht.
  • Mijn oprechte excuses aan Lilith en Youri voor het staren. en ook wel aan i. en Henk. ‘t Is maar dat ik niet durfde goeiedag komen zeggen.
  • Ik ben de onbetwistbare winnares van de BwardsBloggersBingo! Of heeft er nog iemand een handtekening van Michel gekregen misschien? Of van de Eskimoots? Of van Pascal Van Hecke?  Ah! Haja! Ha!
  • Muizen op sterk water zijn trouwens jakkie! Muizenvallen daarentegen zijn fantastisch. Vooral als blijkt dat je er ook bloggers mee kan vangen! Hoe ist nog met je vingerkes eigenlijk?
  • Er is mij iets beloofd door WebsterMC, maar ik weet niet meer zo goed wat. Een mp3 speler was het niet.
  • Had ik al gezegd dat DKarn Duuk mij kan krijgen? Desnoods als persoonlijke chauffeur. (Wil wel eens met zo’n SUV rijden.)
  • Ik heb nen tiesjurt geschooid en gekregen van de vriendelijke juffrouw achter den toog.
  • Het Asfalt-energy blikje is te mooi om open te doen toch?

En ook nog: poorten aan parkeergarages zijn stom. Serieus. De mensen krijgen daar paniekaanvallen door hoor! Het vooruitzicht van het moeten slapen in de auto met deze twee.. Er hebben er al voor minder een hartattack gekregen. En als er dan toch per se een poort aan die garage moet, zorg er dan voor dat de knop om hem open te maken een beetje met een gigantische pijl is aangeduid!

Hoe ik straks ga uitleggen waar ik die laptoptas vandaan heb gehaald weet ik ook nog niet zo goed. “Gekregen op een verjaardagsfeestje” is namelijk niet erg geloofwaardig.

32 Responses to "Ik heb Michel gezien!"

Vantzelfde laken een (knie)broek. Verlegenheid intecht verschuilt zich achter mijn uitbundige lach. Als dancing queen kan ik volledig mezelf zijn, dus als ge me dan overvalt, zal ik iets minder verlegen zijn ;-)

Verraders verraders… Wij helpen gewoon de mythe van het verjaardagsfeestje in stand te houden!

Ik kan zo raden waar jullie je wagen achter gelaten hadden. Die poort is idd om een hartaanval van te krijgen !

Pietr

Dit jaar kniebroekengeweld, volgend jaar nog ‘kiekesoutfitten’ op den dansvloer? ;-)

Antwerpen gigantisch ver van de beschaafde wereld? Antwerpen – en Antwerpen alleen – is de beschaafde wereld!

Jep, wij stonden ook in die parking, ik zag mij ook al te voet tot in Brussel terugkeren.

Eneuh, die laptoptas, gepikt op het verjaardagsfeest? :)

@Dramoghe: You’ve got a drivers license?

@ Lapin McAdam: Da zal wel zijn dat ik een rijbewijs heb!

Wij stonden ook in zo’n parking. Geen problemen mee gehad (buiten met de prijs dan, djeses …)

En ja, ok, het was een blogmeeting, maar toch, mensen die u zoeken ;-). Het adres stond er trouwens fout op, aber dat zijn details :-)

Hela! Ik heb wel zeker tien keer moeten bellen voor die muis! ‘k Heb hem eerlijk verdiend!

Heb ik iets beloofd? Ik weet ook niet meer wat. Vandaar dus mijn oproep:

Getuigen gezocht! Mocht er iemand weten wat ik aan Dramoghe beloofd heb, gelieve hier een comment achter te laten…

[…] naar het schijnt heb ik iets beloofd aan Dramoghe, maar ik weet niet meer wat. weet iemand wat het […]

Ha, ik doe ook van leugentjes om bestwil om mijn blog voor mijn ouders te verstoppen. Zo was ik gisteren op een prijsuitreiking voor “amateurschrijvers”. :$ Fijn u ontmoet te hebben! Volgende keer een langere babbel hopelijk, nu was het gewoon wat te druk en lawaaierig en te overdonderend.

Hazoooo daarom mogen we uw echte identiteit niet kennen ;)

In ieder geval volgende keer dat we mekaar nog eens zien, zal ik wat meer mijn mond opentrekken. Dan kom ik misschien nog eens iets te weten :) !

Ik wou ook zo’n laptoptas maar omdat wij als een van de (nog niet zo heel) laatsten waren doorgegaan, kregen we niks. Snik snik. Volgend jaar een strepentrui, ik beloof het. Hmmm. Denk ik.

Ik ben met de voorlaatste tas gaan lopen en ntone met de laatste :)

Tja, uw identiteit is nu wel ontmaskerd he, Abel Ransbottyn ;-)

jaaa, beloofd, gij schone dramoghe!
volgende keer-dat-we-elkaar-zien zetten we ons aan een tafeltje met een drankje en veel glimlachjes en giechelig, maar ook diepgaande vrouwenpraat. mmm, ik kijk er nu al naar uit!

Uw muis, zeker weten…

Wat een pech dat DKarn-Duuk al bezet is ;)

mwah, pech? Ik vind dat ik super goed terecht ben gekomen!

Parkeren op de Leien of in een van de zijstraten was een veel goedkopere optie zonder gevaar op gesloten poorten. Later op de avond heb ik een muis cadeau gekregen van iemand die er een op het podium in ontvangst mogen nemen. Ik vind de muis echter maar niks …

@ yab: hij is u van harte gegund hoor ;)

@ Jesus was behind the couch: hij is u ook van harte gegund hoor ;)

@ Depechie: Ja jong! Gij waart zo rap weer voort!

@ Maarten: Heel mijn geniaal plan ontmaskerd tedju!

Eh crap, ik heb u gezien in ‘t echt, maar ik wist van niets. En ik die u nog wel wou zien maar niet durfde vragen wie wie was, ‘t is proper.

Oink? Ze is zelfs uw handtekening komen vragen en toen hebben we u staan uitlachen met uw superingewikkelde krabbel.

Alsje je identiteit wil verbergen ga je toch iets aan de google-indexering van je naam moeten doen, ik denk dat ik ondertussen wel meer blogs van jou lees als enkel deze.

Ik heb weet van 3 blogs, inclusief deze. Op twee geabonneerd via RSS. Van het andere heb ik geen RSS feed gevonden…

En dit zonder de hulp van Google of een andere zoekmachine!

@ Tom: Correctie! GIJ hebt hem staan uitlachen, ik was gewoon vreed content met mijn handtekening!

@ mrVazil: Google-indexering? Ik weet van niets jong!

@ WebsterMC: Mailt mij eens! Ik wil wel eens weten waar je het over hebt eigenlijk.

Ik had daar geen weet van, en heb die via google gevonden, maar ik ben dan ook een nerd die naast domeinnamen whoissen ook steeds nieuwe namen in google moet intikken :p.

En WebsterMC, via bloglines kunt ge ook op de derde blog rss krijgen

@dramoghe: mailtje is verstuurd.

@mrVazil. morgen gan ik bloglines uitproberen….

@mrVazil: Gij mag mij eigenlijk ook wel eens zo’n mailtje sturen eigenlijk.

Leave a Reply

