Dramoghe

Voorstel

Posted on: March 25, 2007

Als we nu eens in het vervolg de maandag dat zomeruur zouden invoeren. Zo rond 16u ongeveer.

Stel je voor: je zit op je werk, werpt zuchtend een blik op de klok: 15u55. *zucht*En dan.. tien minuten later kijk je weer naar de klok en dan is het al 17u05!

Geef toe! Dat zou toch veel beter zijn hé!

19 Responses to "Voorstel"

best idea
ever !

Strak plan. Ik dacht just nog is wat slaap in te halen na die wilde vrijdagavond, en dan pakken ze een uur af!

I vote for! Zalig idee :)

zeg da wel!!! go for it girl! spreekt onze minister voor energie er ne keer op aan!

Amaai niet… want vandaag komt da zomeruur mij echt helemaal niet uit!
Heel mijn planning die ik niet had in de war!

Die houden we erin ,ik ben voor!!!!!!!!

Groetjes Chantal.

leuk om u te ontmoeten op de bwards, schattig meiske gij ! :p
grtjes

Schitterend plan! Deze nacht was ‘t inderdaad beter niet verzet; Bleek dat het *plots* al 8u was ipv 7u toen ik deze ochtend door de deur strompelde richting BEDlehem :S

Laten we dit plan gewoon elke werkdag toepassen en dit compenseren in de vakantie!

werkdag: uur minder werken
vakantie: dagen van 25 uur!

Zoiets geniaals heb ik nog nooit gehoord.

Als ik mag kiezen:
op vrijdag om 16.00!:-)

Groetjes

Vrijdag 16h00 is anders geen slecht idee, vroeger weekend. :)

Schitterend idee!

Dramoghe for president!

[…] Dramoghe for president! maandag maart 26th 2007, 1:34 pm Ingedeeld onder: allerlei Dramoghe doet van voorstel en ik ga volledig akkoord. Geen Reacties tot nu toe Plaats een reactie RSS […]

Op welke lijst vind ik u in juni?

had je dat een paar maand eerder gezegd had verhofstadt het nog in zijn goed-nieuws-boek kunnen zetten.

Leave a Reply

