Dramoghe

Mijn oma is de max!

Posted on: March 27, 2007

Had ik al eens verteld hoe megafantastisch mijn oma wel niet is? Ik dacht van wel eigenlijk, maar ik zal het nog maar eens doen.

Deze morgen zijn mijn oudertjes vertrokken naar Frankrijk. Een paar daagjes de toerist gaan uithangen. En bijgevolg ben ik dus moederziel alleen thuis.

Ochaaaarme.

Na het werk ben ik vanavond dus rechtstreeks naar mijn omaatje gereden. Ze had bezoek, maar ze heeft die gelik direct buiten gestoken toen ik toekwam. *gniffel* En daarna heeft ze de restjes van het middageten uit haar frigo gehaald en heeft ze ratatouille gemaakt en ben ik daar mogen blijven eten.

Mijn oma is te goed voor deze wereld. Ik heb zelfs niet eens mogen afwassen.

7 Responses to "Mijn oma is de max!"

aah. oma’s. moest de mijne niet zo ver wonen…
doet me eraan denken, het is misschien nog eens tijd voor een olliebollenzondag :)

Geweldig he die oma’s ,jammer dat ik ze niet meer heb .
Maar zo leuk om mijn ouders als opa en oma te zien voor de kid’s.

Groetjes Chantal.

Verwend nest !!

Bij mijn oma moet ik altijd nen boterham eten en mag ik nooit vertrekken. En dan zaagt ze dat ik meer moet eten… gewoon omdat ze verlegen is als ze meer eet dan ik :lol:

Ik wil ook zo’n oma! En zo eentje die aaaaaltijd wel nét een taart gebakken heeft als ge op bezoek gaat.
Mijn mama is ook een beetje zo’n oma voor de kindjes van mijn zus en dan ben ik jaloers. Puh.

Mijn oma is ook zo. Enkel is ze dement. En geeft ze kusjes i.p.v. ratatouille. Maar ik moet NOOIT afwassen.

Ik zit ook steeds vaker alleen thuis en half dit jaar zal dat definitief zijn. Gezegend zijn wij kleindochters met oma’s die een vrij lunchticket geven! Oma’s van goud noemen we dat dan. een telefoontje s’middags en de menu staat klaar s’avonds. Compensatie? Nog even meekijken naar “te nemen of te laten”, goh ja de wereld is nog zo slecht niet! ;)

Leave a Reply

