Dramoghe

Een steeds wederkerend probleem

Posted on: March 31, 2007

De deze hier (lees: ik) gaat sebiets naar de foetbal. Cercle-Roeselare. Met mijn vriendjes van de kaajisaa.  Hoera. ‘t Is de allerallereerste keer dat ik naar ‘t voetbal ga kijken. Spanneund..

Maar wat ga ik in godsnaam aandoen!?!

10 Responses to "Een steeds wederkerend probleem"

Dat valt te zien voor welke club je gaat supporteren.
Ik zou niet meteen opteren voor de kleuren van de tegenpartij.

Een jas, een sjaal (met de goede kleuren natuurlijk), een broek en platte schoenen, geen rok of hakschoenen, want stel dat je door de modder/los zand moet gaan…

Veel plezier :D

Een truijken van – ik zeg maar wat, totaal geen voetballiefhebber – AA Gent zou nog voor spektakel kunnen zorgen :P

een fototoestel om de supporters met te kieken… altijd lachen!
Ah ja een trui met een kappeke voor het rondvliegend bier is ook geen overbodige luxe!

Geen idee.

Groetjes Chantal.

Mijn schoonbroer (Daan Vaesen, nummer 4) speelt bij Roeselare, ik hoop bij deze dat ze Brugge afdrogen ;)

Voetbalschoenen?

Je mag het dan wel een steeds wederkerend ‘probleem’ noemen, maar het is je al iedere keer gelukt om iets te vinden. En iedere keer weer, ook gisteren, zie je er weer goed uit en al ;)

Geef mij maar de competitie in tweede klasse. Als halve supporter voor de Antwerp heb ik al leuke momenten meegemaakt op de Bosuil.

@Dramoghe: geloof mij, vroeger was ik ook niet echt geïnteresseerd in voetbal, maar na veel overtuigen ben ik eens meegegaan met een paar vrienden. En nu ga ik regelmatig. de voetbalmicrobe had mij ineens te pakken. Wie weet wordt jij nu ook een echte voetbalhooligan!

@ Bramus!: ‘t Schijnt dat je dan niet eens binnen mag!

@ Marnik: Ik heb niet echt op nummer 4 gelet, maar Roeselare was niet echt indrukwekkend goed. Dikke sjans dat ze één goal gemaakt hebben ja.

@ WebsterMC: Je hebt gelijk gekregen jong..

Leave a Reply

