Dramoghe

Twiekènt

Posted on: April 1, 2007

Ik ga zo voetbalsupporterfreak worden! Ik heb mij gisterenavond in het Jan Breydelstadion – dat bijlange zo indrukwekkend niet is als ik mij uit mijn jeugd herinnerde – fantastisch geamuseerd. Roepen, schreeuwen, rechtspringen, zingen (hihi), klappen, van waveke doen.. Ik denk dat ik diep in mij ergens een hooligan heb zitten. ‘t Is dat dat normaalgezien meer kost dan de 2,60 euroots die we gisteren hebben neertgeteld, of ik zou da wel keer meer doen.

Ik ga mij een lief met een abonnement zoeken!

Na de match zijn we nog naar een chirofuif geweest. De muziek trok er op riendeknots en het zat er vol met handtastelijke puberkes, maar ik heb mij daar gesmeten.. Ik ben er stijf van. Dat zegt genoeg.

Deze morgen ben ik wel wakker geworden met een paarse streep op mijn gezicht. Blijkbaar slaap ik dus met mijn handen onder m’n hoofd. Ofzo.

Vandaag zonne-energie-dag. Morgenvroeg eindwerkcrisis-oplos-dag.

En dat het leven schoon is en al!

11 Responses to "Twiekènt"

Whaa, zo grappig! Ik ben vandaag ook wakker geworden met zo’n paarse streep op mijn gezicht :D

haha, ik had gelijk! leve de voetbalmicrobe!

Zo zie je maar weer gisteren wist je niet wat je er ging doen , en vandaag wil je volgende keer weer. Het leven zit vol verassingen.

Groetjes Chantal.

Awel wakker worden met een paarse streep op uw gezicht… en daar hebben we dan GEEN foto van, miljaar ;)

Het doet mij oprecht plezier dat je alweer wat optimistischer bent dan een aantal posts geleden. Doe zo voort, meiske !

voetbal een feest!!!
maar geef mij toch maar liever een droge haring langs het parcours van de koerse :-)

@Jeronimo, Voetbal en koers, dat zijn twee microbes. Vandaar dat ik binnenkort in een volgwagen stap om (waarschijnlijk) een rit in de ronde van België mee te maken…

Supporter van?
Ik heb een abo, maar zal niet bij de juiste ploeg zijn…

@ Christophe: Brugge. Vooral Club Brugge, maar Cercle mag van mij ook altijd winnen :p
Zolang het niet van Anderlecht is, ist goe..

Right, ik heb een abo bij Club Brugge. Maak ik nu een kansje? :p

Als je ook nog ongeloofelijk knap, sympathiek, grappig, charmant en slim bent én iets van computers kent: ja hoor! :D

Leave a Reply

