Dramoghe

Sla me niet dood als ik je ben vergeten!

Posted on: April 7, 2007

Ik weet niet waar ik het aan heb verdiend, maar Dipfico heeft mij just keihard geraakt met een stok.

Do you know any bloggers in real life ? And if so, what’s your relationship… Bajaak, bajaak, hier zijn ze zie:

  • Tom (“Hé Brutin, ik ken u niet, maar ik kom morgenmiddag bij u een broodje eten!” En sindsdien is em niet meer van mij afgeraakt. Als dat trouwens geen fantastische openeningszin was dan weet ik het ook niet meer. Had ik eigenlijk al verteld dat ik verschrikkelijk sterk ben in het ‘mezelf uitnodigen’?),
  • Koen (de enige van mijn ksa-vriendjes die mijn blog gevonden heeft),
  • Bert (Hé tiens, gij woont bij mij om de hoek!),
  • Tom (redder in nood, 0110 metgezel, mede-oprichter van een fantastisch goed maar helaas ook fantastisch tijdrovend project dat helaas nog steeds niet van de grond is geraakt),
  • Matthias (^), Vincent, Outro(^), Bramz (die ik nu niet ga linken anders traceert em mij hé), en een heleboel vriendjes die om één of andere reden in ‘t buitenland zitten en daar een blogje bijhouden.

Are there other bloggers you met in real life through blogging ?

De meeste van de bovenstaande (behalve Koen niet).
En ook: Dipfico, Meneertje Confituur, Michael, Jeronimo, Michel, Depechie, Marnik, beide Eskimokaka‘s, het A-team, Steven & Ewoud, Pietel, Kathleen, Vuur!, Kevin, Bart, Dikkie, Pascal, Peter, MarK, Anneke, Jonas, Maarten, Greet, nathalie, Yab, Rik, Tantieris, Peter, Pirho, Crowolf, Frank, Iphi, Bruno, AnnaStesia, Daisy, Frederiquec, ..!

Who would you like to meet, who’s also blogging?

Iedereen! De (ex-)Zetduivels, Frans, Freaq, Ishku, Meneertje Chocoladebad, Tom, Pierre, Rimbaloe en iedereen die ik al eens gezien heb maar nog niets heb durven tegen zeggen (zoals i. en Lilith).

17 Responses to "Sla me niet dood als ik je ben vergeten!"

Al die bloggers die je al gezien hebt! Volgens mij ga jij niet alleen naar verjaardagsfeestjes in Gent!

Brutin mag dan nog van geluk spreken, bij mij is het van “He oogsnoep, ik ken u niet, maar ik kom volgende week zaterdag bij u in bad!”. Verschrikkelijk sterk in het ‘mezelf uitnodigen’ is dan ook echt wel een understatement!

frederique is een jongen…. :D

We zullen eens ne chocomelk gaan drinken als ik in Gent ben ;-)

@ oogsnoep: excuseer!? wie nodigt er hier zichzelf uit bij wie?

@ jeronimo: euh.. ja. (??)

@ Tom: hoera! en als ik in Gent ben ook liefst :p

:-), ik heb goe gemikt precies!

@ Tom & @ Dramoghe
laat mij iets weten wanneer, dan kom ik er eentje meeslurpen als ik mag?! :)

Ik vind het gewoon al lachen dat ik weet dat ge in het Brugse rondhangt van tijd tot tijd. Misschien rij ik u wel eens per ongeluk omver met mijne vélo. Per ongeluk hé. En dan kunnen we kennismaken.

“Hé gij zijt ni dik!” ;-)

@ frans: Van mij mag je!

@ vollepetrol: Ah? Hang je ook rond in het Brugse?

@ dikkie: Soms ben ik ook subtiel hoor… soms..

Het enige dat ik dood sla zijn muggen en spinnen. Je hoeft dus niet bang te zijn. Ik ben niet gevaarlijk, alleen een Brugs zotje. Kom maar af naar Brugge.
groetjes

Bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten :)

frédéric met een c dus :-) soit detail

@ jeronimo: aah. buiten subtiel, ben ik ook soms traag van begrip..

Yeah, ik sta in het sjiekste lijstje van al! Maar tegelijk weet ik dat al die blogontmoetingen voor mij alleen maar ontgoochelend zouden werken, garantie. Niet weten wat gezegd, direct uitgeklapt zijn, mensen ontmoeten waarvan je je al een heel eigen beeld voor ogen had gesteld…

Hey daar, Mark is met een K van Kleine Koude Keutels.
Tot nog eens IRL

Leave a Reply

