Dramoghe

Wijsheid

Posted on: April 9, 2007

Ik ben tot de jaren van verstand aan ‘t komen blijkbaar: mijn eerste wijsheidstand is aan het uitkomen!

Ik heb trouwens zo’n voorgevoel dat ik weer heel de week ga stijf zijn ook. Jongens toch, jongens toch, heb ik mij daar gisterenavond op zo’n zestienjarigenchirofuif weer volledig gesmeten.. It was fun fun fun, maar voor volgende week gaan we het niveau iets opkrikken: 70 80 90 in het Boudewijnpark.

U komt toch ook?

14 Responses to "Wijsheid"

ge ziet, ‘t verstand komt met de jaren! Maar ik denk dat het bij mij nooit zal komen…

Ik nodig mezelf alvast uit om mee te gaan.

Ha 70, da’s al meer van mijn tijd ;)

Ah_ mocht ik zin hebben mag ik dan ook mezelf uitnodigen? :)

Hmm. Ik heb er vijf en écht slim voel ik mij toch niet zenne…

_vijf_ wijsheidstanden?

Lol, een mens heeft maar vier wijsheidstanden, freak.

Freak, freak… kijkt naar u eigen! :p

Het kan ook zijn dat je doet alsof die wijsheidstand van je kunstgebit een echte is :-p?
Maar ik geloof je wel :-)!

Spijtig, maar bij Boudewijnpark heb ik al een bezoekverbod gekregen tot ik 29 ben…

@ Cocktailsaurus: Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

@ Outro: Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

@ Dramoghe: Laten we zeggen dat ik op een bepaald moment DOLGRAAG de dolfijnen wou zien :-). Maar ik overdrijf, ze zullen me nu wel opnieuw toelaten.

Had graag gekomen naar Boudewijnpark maar ik heb al iets op de agenda staan.

@ samme: afzeggen!

Ja en ik moet sjiek gaan eten in Antwerpen… maar hou je gsm in de gaten schat ! Volgende week ben ik daar !

Leave a Reply

