Dramoghe

Feed

Posted on: April 10, 2007

*MARK ALL AS READ*

 

Voila. En nu kan ik tenminste weer met een gerust hart gaan slapen zie..

10 Responses to "Feed"

Maar allez zeg, net nu ik je iets wou vragen !

Argh, feeds. Da’s zooo ambetant als je RSS-readerke geen *MARK ALL AS READ*-knoppeke heeft…

Oh! Gij venijn ! :P

Oh boehoe, nu heb je mijn avonturen met de marsmannetjes en de cashewnoten en de grote nederlanders en alle orgiën hier niet gelezen. Komt er van als je op “mark all as read” klikt he, dan mis je al de goede verhalen. ;)

Zolang je mijn literaire meesterwerkjes (kuch) maar leest :P

Ook een weekend lang de Google Reader niet geopende deh?

wat bedoelen jullie met FEED?

@ dieu: wat wou je vragen dan?

@ kathleen: jawel! dat van je geëxperimenteer heb ik wel nog gelezen

@ Bramus!: één week?

@ fredie: rss-abonnement-dinges.. is er iemand in de zaal die dat deftig kan uitleggen?

Dakket ondertussen nie meer weet !

Oh, hoe hard ken ik dat. Helaas.

Leave a Reply

