Dramoghe

Repeat

Posted on: April 11, 2007

[meezingmodus aan]

Liefde is alles liefde is alles
Wat er blijft wanneer de rest verloren is
leg je hand in de mijne
tot we samen verdwijnen
Dan wordt het helder wordt het simpel
Dan winnen we met vlag en wimpel
En zonder loopt het meestal ergens mis

[meezingmodus uit]

8 Responses to "Repeat"

pinkt een traan weg en knikt instemmend!

Ik begrijp niet wat mensen nog in liefde zien. Met al die kleurrijke dingetjes in de reclame.

// cynisme -disabled-

Met dank aan dhr. Peeters Bart.

iedereen die Bart leert kennen als zanger laat hem niet meer los….
Den bart is en blijft goe!

Lang leve de liefde! En ook wel een beetje lang leve een prettig voorjaarszonnetje. En die twee gaan fantastisch goed samen, you believe me!

Bart Peeters is goed, maar ik hou liever van zijn liedjes zoals “Swimming in the Pool” of “I’m into Folk”. Of ligt dat aan mij? Ontwijk ik weer al de serieuze liedjes?

Bart Peeters teksten zijn heel sterk.
De muziek en het stemgebruik vind ik een beetje povertjes in tegenstelling tot The Radios die gewoon topmuziek maakten.

Blijft wel geweldige kleinkunst

Om hallo te roepen in een koe haar gat … perfecte muziek om l’uier’end de zondagmorgen te vullen.

Leave a Reply

