Dramoghe

Working Girl

Posted on: April 13, 2007

Ha! Mijn medestagair mocht deze namiddag mee met den baas de baan op. Alleen jammer dat hij een kwartiertje nadat hij normaal naar huis mag al een afspraak gepland had. *peut* Jammer, want helaas pindakaas ging het outdoor-werk wat langer duren dan dat.

De deze hier content natuurlijk, want wie mocht er mee ter vervanging? Ik!

Muziekquiz in de auto, het zonneke op ons bolleke, factuurkes gaan ophalen bij klanten met kleine kindjes (“mamaaa, mag die mevrouw met mij buiten spelen in de tuin?”), de boekhouding doen op verplaatsing, een rondleiding krijgen in het bedrijf, dossiers door de brievenbus van de belastingen persen (“het kan er niet in!”  “majawel, wacht..*plooi* ..ziedetwel!” ) en een half uur vroeger naar huis mogen.

Maat, een werkmens zijn is de max!

6 Responses to "Working Girl"

Wacht maar tot je in het echte werkleven zult stappen. Dan zul je wel anders piepen!

Peinsde dat ook net. Na een dikke 6 jaar is de lol er voor mij toch ook al af zenne.

Pfff, klagers hierboven. Werkmens zijn in een superbedrijf is gewoon fantastisch. En als jullie nu klagen wordt het dringend tijd om van werk te veranderen en iets te doen wat ge graag doet.

Ik ben helemaal akkoord! Ik sta iedere ochtend met plezier op om m’n dagelijkse toch naar Gent aan te vangen en dat steekt geen moment tegen.

You go girl! ;)

@Bert: Het werk zelf steekt mij niet zozeer tegen, ‘t zijn die krawaten van collega’s somtijds. En de bazen. Ik sta wel de godganse dag buiten, en met dit weer is dat ideaal.

Geef mij maar het bruisende studentenleven. Hele dagen doen wat ge wilt!

haha en dan ben je er ervoor betaald hé

Leave a Reply

