Dramoghe

70 80 90 met Dirk Stoops

Posted on: April 15, 2007

Kluchtige vint.

Dat ik dat meer moet doen. Naar van die fuiven gaan waar ze goeie muziek draaien en waar er in de verste verte geen zestienjarige te bespeuren valt.

Dat ik weer stijf ben. Van te dansen en te springen en met mijn armen te zwieren en met mijn gat te draaien.

Ouder volk betekent ook ouder manvolk en gatverdikkie nog aan toe, heb ik daar schoon manvolk gezien. Puistenvrij. Breedgeschouderd. Schattige moves. Indringende ogen. Rrrr. Manvolk in alle soorten..
Hyperactief en springerig, lang met lachende ogen, breed, stoer en blond,.. En dan de maat waarbij ik mee was: opdringerig; en diegene die we onverwacht tegenkwamen: zat.

Een zatte mens duidelijk maken dat “we are the champions” geen slow is, is onmogelijk. Gewoon dansen, achter een halve minuut heeft hij het toch zelf door. Dat je daarna nog drie anderen achter je gat hebt die ook willen slowen tijdens dat zelfde nummer moet je er dan maar bij nemen.

Dat slowen met je hoofd krampachtig weggedraaid trouwens verdomd lastig is. Dat je een vreemde die je probeert te kussen zonder dat je het wil, gewoon een saflet op zijn bakkes kan geven, maar dat je dat bij mensen die je kent subtiel moet aanpakken. Zeker als je nog thuis wilt geraken.

 

 

13 Responses to "70 80 90 met Dirk Stoops"

De volgende keer moet je er mij vroeger aan helpen herinneren dat ik aan het vergeten ben om te komen. Deal? Voor een keer dat ik eens naar een deftige fuif kon, moest ik dat weer vergeten …

huh, knappen breedgeschouderde mannen…. ik was er toch niet?!

herkenbaar.

Groetjes Chantal.

Jij hebt precies een super aantrekkingskracht op het andere geslacht. Wees daar blij mee ;)
Maar uit je postje blijkt wel dat ik oud aan het worden ben. Ik zou zo een dingen nooit gedurfd hebben, in ‘mijn’ tijd.

@ christophe: wat voor dingen zou je niet gedurfd hebben?

Een vreemde proberen kussen.
Zat geweg een mooie vrouw voor een slow uit te nodigen.
E.a.

Mijn absolute tip wanneer je niet wil slowen met iemand en er toch niet onderuit lijkt te kunnen komen, keihard mee beginnen zingen en goed vals met het excuus dat je dat zo’n schoon liedje vindt. Hij zal zo dicht niet meer durven komen of hij is doof natuurlijk

Goede muziek… en “we are the champions?” :)

E, draaien ze tegenwoordig weer slows op fuiven? Ik dacht dat dat enkel nog op trouwfeesten gebeurde?

really, sounds like fun… :D

Ze horen een traag pianoriedeltje, ze horen een nostalgische Freddy Mè Curry, en ze denken dat het een slow zal zijn. En dan kunnen ze niet voorbij hun eergevoel en doen ze dus maar voort, alsof het inderdaad een slow is, terwijl ze dat intussen wel al in ‘t snotje hebben.

Even mottig is het trouwens om al beginnen te headbangen en uitfreaken als er eerst nog een rustig stroofke moet passeren vooraleer het hyperkinetisch refrein daar is.

En bij mij op één qua stomme fuifstoten: pogo willen doen tegen een maat die tijdens mijn zweefduiksprong niksvermoedend een stap opzij zette.

Vrouwen hebben het blijkbaar nogal lastig als de mannen op jacht zijn heb ik zo de indruk. Kzal er misschien op beginnen letten. Al moet ik momenteel niet op jacht.

Ah, zatte mannen, niets dan miserie mee…

Leave a Reply

