Dramoghe

Monday cat blogging

Posted on: April 16, 2007

Ik dacht bij mezelve, ik gaan eens een Michelleke doen: monday cat blogging én een ten dode opgeschreven beest, dat zijn gelijk twee Michellekes ineen!

En ook wel: mijn kat is een stoere zenne, bijna even stoer gelijk ik.

purlut-vangt-een-muis-029.jpg

17 Responses to "Monday cat blogging"

‘t Is dan ook uw poes natuurlijk

Purlut! Used to be named like that too.. Maar vree schoon beest.

Ik heb mijn kat al herhaaldelijk proberen wijsmaken van dat zinloze geweld tegenover weerloze muisjes achterwege te laten.

Vooralsnog zonder succes…

Ja, behoorlijk stoer: iemand aanpakken die zoveel kleiner is dan jezelf. :-P

Azo een lieveke! :P

Leefde het muisje nog op moment van de foto?

@ qahwa: dat was het allerallerlaatste nummer. misschien om iedereen buiten te jagen?

@ yab: éla, wij zijn niet zot hé. iemand aanpakken die groters is zeker!?!

@ samme: jawel. ik moet eigenlijk zelfs een beetje toegeven dat ze (de kat) het na twee uur spellekes spelen een beetje beu was en het beest gewoon heeft laten lopen..

lol een michelleke, is da wel iets voor u?

Stoer ben je zeker!
Je bent de 18ste op de meest invloedrijke blogs.
Proficiat!
(Het lijstje staat op mijn blog)

Groetjes

cool die muis :)

Hah, die van ons doen aan teamsport! Met z’n vijven zo’n muizeke rondmeppen. Ach, het zijn lijk kinders…

Het is allesinds een fotoshoot om stoer op te zijn poes! ;)

Zeer dramatische foto toch.
RIP Muis.

@ Dramoghe: Awel, dat vind ik nu eens heel gentil van jouw kat. Andere katten zijn zo niet, die bijten beesten in twee en zo en daar ben ik vierkant tegen! Geef je kat maar een aaitje van mij en zeg “Goed zo Purlut, doe zo verder!”

@ Imke & Rupert: bedankt

@ Greet: zal ik zeker doen :D

Leave a Reply

