Dramoghe

Coming soon: Altijd zomer

Posted on: April 17, 2007

We moeten beginnen rekening houden met een permanente zomer. Met af en toe een stukje lente en herfst. Erg zal dat niet zijn! De social cohesie zal serieus toenemen. We zullen in elkaars tuin een glaasje cola drinken en misschien ook wel eens een pintje of een glaasje wijn, wie weet? Daar zal ongetwijfeld een olijfje op smaak gebracht met een beetje look tussen zitten. En we zullen niet klagen over slechte adems! En een chiepje, voor de mensen die geen olijven lusten. Verder zal de verzuring afnemen: gedaan met paranoïde en angstig thuis te zitten. Leve de warme samenleving!

Juich en feest. Maar nu nog niet. De Winter is er nog steeds. Maar met een beetje geluk is hij zo weg!

Wie moeten we daarvoor bedanken? Lees hier.

5 Responses to "Coming soon: Altijd zomer"

Ik hou nochtans van de winter: meters sneeuws, knus gezellig voor het haardvuur, de gluhwijn,…

Laat de warmte maar komen, dan gaat De Winter vanzelf de deur uit.

Oh neen…

De zomer haat mij, altijd heb ik last van die priemende zon en die verschrikkelijke zweet-warmte… Dat doen ze nu speciaal om mij te pesten ze!

PS: waarheen moet ik emigreren om nog een winter te hebben? En zo af en toe eens kunnen skiën?

Antarctica zal wellicht nog heel je leven lang sneeuw bieden CocktailSaurus :-)

Dan moeten ze wel iets uitvinden om voor goed van mijn hooikoorts verlost te graken, maar voor de rest mag het van mij wel alle dagen zomer zijn (op teras een pintje drinken en war bbq vlees naar binnen spelen terwijl je kijkt naar vrouwen in korte rokjes, plizant).

Leave a Reply

