Dramoghe

Studente zoekt..

Posted on: April 17, 2007

AAh! Wielerterroristen op mijn blog! Tsss! Dan is een mens eens van cultuur gaan doen, dan herkent hij zijn eigen webstekkie nie meer als hem thuiskomt..

Maar dat is niet wat ik wilde zeggen. Wat ik wel wilde zeggen: HIERZO staat een oproep van een juffrouw die studeert aan de VUB die opzoek is naar oudere jongeren. Mensen van minstens 25 jaar (ik mag dus weer niet meedoen) die foto’s delen op tinternet: gaat eens lezen zou ik zeggen.

7 Responses to "Studente zoekt.."

hihi, ik mag bijna meedoen, als ik dit jaar 25 wordt… haja :D

Alé how, heb de juffrouw een mailke gestuurd.

‘k Kreeg haar ook op bezoek :-)

wielerterroristen, argh!
m bon, nekeer gaan lezen…

ze was gisteren op de radio:
[audio src="http://wm.streampower.be/fmbrussel/brussel/070417fotos.mp3" /]

@ Tom: Aah, kijk eens aan, tis dankzij mensen gelijk u dat arme studentje hun thesis kunnen doen slagen! Applaus voor jezelf!

Leave a Reply

