Dramoghe

Vet Varken

Posted on: April 17, 2007

Vanavond ben ik met één van m’n twee beste vriendinnetjes naar ‘t toneel geweest. Ik, cultuurbarbaar eersteklas, mocht het ticket van het vriendje bezigen.

Het stuk heette (heet nog steeds eigenlijk) ‘Vet Varken’, werd uitgevoerd/gespeeld (exuses voor mijn gebrekkige theaterterminologie) door de Queeste en geschreven door ene Neil LaBute. 

En het was best wel goed eigenlijk. Diep in mij zit er misschien toch een cultuurliefhebber ergens verborgen. Alleen het einde van het stuk zat me wat tegen. Boe voor het einde!

3 Responses to "Vet Varken"

Is’t een beetje een schoon cultuurcentrum?

@ Christophe: ja eigenlijk wel!

ik vond het ook goed
alleen het einde was echt wel dom :d

Leave a Reply

