Dramoghe

Uwistongetwijfeldaldat..

Posted on: April 19, 2007

..mijn stageplaats en meer specifiek ook mijn stagebegeleider fantastisch zijn.

Ik heb het dan ook al honderduuzend keer verteld. Maar ik wil het vandaag toch wel nog eens vertellen. Vandaag was het namelijk blijkbaar secretaressedag en hoewel ik dus helemaal geen secretaresse ben heb ik vandaag toch een bos bloemen gekregen. En een éclair!!

O ja, die hele dag alleen bij de klant is vreed goed meegevallen, de baas was content en ik heb veel schouderklopjes gekregen en zo en morgen mag ik terug. En ik mag mee naar een btwcontrole ook. Joehei.
Volgens mij ga ik het interessantste stageverslag van heel ‘t school hebben.

 

6 Responses to "Uwistongetwijfeldaldat.."

Dat spreekwoord over dat gat en die boter lijkt me hier echt wel op z’n plaats.

Ik heb op stage ooit een klein zakje met pralines gekregen op secretaressedag :)

Vrouwen zijn toch moeilijk te vatten wezens, somtijds. Ik dacht dat vrouwelijke collega’s het juist niét op prijs zouden stellen als ze ‘maar’ als secretaresse zouden worden bekeken. ‘Alsof de venten hier het echte werk doen en alle vrouwen ‘onbelangrijke secretaresjes’ zijn, reacties als deze zou ik verwacht hebben. Blijkbaar niet dus…

Ik heb een foto van Google gehaald, met een kinderhand die een bos geplukte veldbloemen vasthoudt, heb daar een tekstje bijgeschreven en dat via de binnenpost naar onze secretaresse gezonden. Dat zal moeten volstaan zulle :p

haha, iemand die zo blij kan zijn over een btwcontrole, tis leuk om lezen! Ik zie je al zitten breedlachend achter je scherm :-)

@ liese: hehe.. ik ben een beetje een simpele in die dingen, ik kan door de stomste dingen dolgelukkig zijn

@ freaq: En vandaag mocht ik den baas zijn aktentas dragen. Whoehoe! ;) :p

@ Koen: I know!

Ik heb geen bloemen gekregen :-(

Leave a Reply

