Dramoghe

Another day in paradise..

Posted on: April 20, 2007

.. btw-controles zijn achteraf bekeken een beetje saai. Geen pezige mannetjes met strenge brilletjes en een grote rode stift te bespeuren..

.. het matchboxke kan 110

.. ‘t leven van een werkmens is de max. En iedereen die niet akkoord is moet dringend op zoek naar een andere job.

.. ik word ongemakkelijk van koffie.. na 5 tassen

.. ik heb mij ingeschreven voor een vacature bij FOD Financiën als financieel deskundige aka. verificateur

.. chauffeurke gespeeld voor mijn broerke én sebiets ook voor mijn mammie die uit is. Waar is den tijd dat mijn moetje mij voerde..

 

Vreemd. Schrijven hoe fantastisch goed het wel niet met je gaat en hoe superleuk je leven is, is precies zo interessant niet als een mental breakdown..

9 Responses to "Another day in paradise.."

En iedereen die niet akkoord is moet dringend op zoek naar een andere job.

Vroeger was ik niet akkoord, maar ben gebleven voor het geld. Ondertussen doe ik mijn werk wel graag.

Dus nu heb ik een leuke job En het geld (allé nog een jaar). Meer moet dat niet zijn!

Ik denk vooral met héél veel heimwee terug aan mijn studententijd op momenten dat ik besef dat ik op een heel jaar maar 20 dagen verlof heb…

Je werkt nog niet eens, dus ik zou toch maar een beetje voorzichtig zijn met zulke voorbarige uitspraken.

Bof, breakdowns jagen klinkt al zo zielig als big brother kijken. ‘t Hoeft bijlange niet dat te zijn wat doet blijven lezen.

Is dit niet dezelfde blog waar ik een tijdje geleden “Fok de hardwerkende vlaming” las :) ‘t Is toch prachtig als mensen kunnen opgaan in hun werk.

ik heb gewerkt bij financien als inspecteur, dat is een graad hoger dan verificateur…wees erop voorbereid dat je daar je geestelijke gezondheid kunt verliezen…aan de andere knat kan het daar ook heel lollig worden…
en zielig teegelijekrtijd…als eerste job ervaring is dat enorm ontnuchterend en al je naieviteit en ambitie is meteen omgekeerd evenredig geworden…
een verwittigde vrouw is er tien waard hé :-)

Dan zal ik dringend op zoek moeten naar een andere job!

ik wordt pas ongemakkelijk na 3 RedBulls

@ yab: Ik word niet betaald, maar zeggen dat ik niet werk vind ik toch maar wat simpel. Waarom kijkt iedereen altijd neer op stagairkes?

@ depolle: Ik word vooral hyperactief na 3 RedBulls.

Leave a Reply

