Dramoghe

Lijfgeur

Posted on: April 21, 2007

DKNY WomanImke is benieuwd naar mijn parfum.

Soms.. ruik ik naar mandarijntjes. En soms.. naar euh.. gewoon zoet. Zo zoet dat ik last heb van stalkende wespen als ik buiten kom.

Mijn parfums: Amor Amor van Cacharel en DKNY Woman van Donna Karan. Amor amor

Op m’n zestiende verjaardag kreeg ik van m’n lievelingstante een flesje DKNY cadeau en ik draag het parfum nog dagelijks. Het is een lekker fris en zomers mandarijnengeurtje..

Amor Amor was ook een verjaardagscadeautje. Deze kreeg ik vorige zomer van een vriendinnetje. Ideaal voor zwoele zomeravonden..

11 Responses to "Lijfgeur"

Lievelingstantes, lievelingsnonkels. Ik heb voor mijn eerste communie een paar oorbelletjes gekregen: lieveheersbeestjes. Ik ben er eentje kwijtgeraakt tijdens het zwemmen, maar die andere draag ik ook nog elke dag :)

Amaai, je bent nogal zuinig met die DKNY als je al vanaf dat zestiende dat flesje gebruikt! :D

ik ruik naar appels en champagne (zegt het flesje in de vorm van een oranje balletje… rarara!)

Very Valentino
Dat is het voor mij.

Groetjes Chantal.

Geurtjes… mm… Zolang dat dat geen walmen zijn waarmee je een olifant kan doden: fine by me! :)

mmmmmandarijntjes. Ik heb iets van Boss staan, maar gebruik dat enkel na het scheren.

Geurtjes… DKNY is ook wel iets dat ik kan ruiken! ;)

Zolang de geur een complete bus of tram niet domineert of mijn eetlust bederft op restaurant is het goed voor mij … maar euhm … ik hoor van veel mensen dat ze nogal anti mandarijnegeurtjes zijn … naja, hier in ieder geval niet … *blijven “stinken” … zoals ze vroeger op Ketnet zo leuk afsloten … :)

Mandarijntjes ruiken lekker :)

Ik ben geen parfumpersoon, deo is voor mij al genoeg ;)

Verdikke, wééral verkeerde link achtergelaten. Dat stom geheugen van Firefox ook!

pas maar op – ik word echt wild als ik die amoramor in mijn omgeving ruik :)

Leave a Reply

