Dramoghe

*zucht*

Posted on: April 26, 2007

Ik weet het soms gewoon niet meer, weetjewel?

10 Responses to "*zucht*"

Ja, ik weet het ;-(
“duimen omhoog, alles komt in orde”

Zolang “soms” niet verandert in “meestal” is er niets aan de hand…

Ach, iedereen weet het af en toe wel even niet meer…

*schouderklopje* iedereen heeft wel momenten dat we het effe niet meer zien zitten hoor. Iedereen zet wel eens een masker of happy face op. *bijkomend schouderklopje*

ik ook niet…dat is perfect normaal alleen vervelend niet te weten war je staat in ‘tleven en op aarde zoals in de hemel, zonder kompas en sturuloos dobberend op een oneindige zee van twijfel en onzekerheid :-)

Ogen toe, adem eens diep in, reboot, uitademen en dan weer voort doen.

In het leven valt alles altijd wel op zijn pootjes.

Morgen gezond weer op , en de dag ziet er dan heel anders uit.

Groetjes Chantal.

@ Matthias: Reboot? Ik ben geen computer hé seg!

Wooptiedoo. Ik dus wel :p

Leave a Reply

