Dramoghe

Posted on: April 28, 2007

mama: met wie was jij nu een half uur aan het bellen?

ik: met J.

mama: J.? Van de ksa?

ik: nee

mama: van waar dan?

ik: van gisteren

mama: ah.. *kijkt beetje verward*  en? is hij nog vrij? *met pestkop-stem*

ik: nu niet meer

15 Responses to ""

Hihi… Schitterend! :D

Ouders zijn ook zo nieuwsgierig.

Groetjes Chantal.

Hook, line and sinker!!

hehe :)

die moeder-dochter relaties toch!

Wanneer mijn ma me vroeger vragen stelde over de gesprekspartners aan de telefoon antwoorde ik enkel hmmhmm. De rest mocht ze zelf verzinnen.

wreed raar, als mij ma me begint uit te vragen ove rmijn dates kan ik daar gelijk nooit iets ontiwjkend op antwoorden;..en ik zeg dan veel te vele naar mijn goesting :s

Allez, proficiat! Als dat van toepassing is! (Indien niet, negeer mij)

@ Goya: dat lukt mij dus niet hé. dan blijft die gewoon zagen tot ze iets te weten komt

@ Jeronimo: Same here

@ Greet: Dankjewelmercie! :D

Slimme mama!

En proficiat!

Leave a Reply

