Dramoghe

En hij heeft me naar huis gefietst

Posted on: April 28, 2007

het plan:

  • vuurwerk kijken
  • suikerspin halen op de meifoor
  • duvel drinken
  • zattekens worden
  • iemand binnendoen

het resultaat:

“mag ik u bellen morgen?”

 

PS: sorry dat ‘k u heb laten staan..

10 Responses to "En hij heeft me naar huis gefietst"

Waah! Zomeravonden to the rescue! Geniet ervan (y)

woohoo :) congratz!

puntje vier en vijf is mij ook gelukt. Gisteravondscenario: ogen vol slaap maar een hart vol gebons, en dan uiteindelijk een langverwacht gepiep. Dat het fijn was gisterenavond. En of ik dat ook vond… Zou het, die zomeravonden?

Klinkt ongelooflijk romatisch. Succes!

Of misschien eerder romantisch, met een N tussen.

En nu wachten we op het vervolg! ;)

ahaa! Dat verklaart veel…

Klinkt gezellig.

Groetjes Chantal.

Leave a Reply

