Dramoghe

aaipot

Posted on: April 29, 2007

Vuile Jos vraagt zich af wat ik tegenwoordig luister op mijn iPod.

Wel.. ik heb dus geen iPod, maar omdat ik hier niet de ambetanterik ga verbeelden, hier een lijstje van welke ceedees er de voorbije week op mijn mp3 spelertje hebben gestaan:

  • The Decemberists – Castaways & Cutouts
  • Amy Winehouse – Back to black
  • Bart Peeters – Slimmer dan de zanger
  • Tracy Chapman – Where you live
  • Lily Allen – Alright still
  • The Decemberists – Picaresque
  • beetje Lenlow-dingen
  • vanallesheid

2 Responses to "aaipot"

Ik heb maar plaats voor 2.5 cd’s op mijn MP3 speler..
Misschien tijd voor een upgrade :-)

Ik heb plaats voor vier ;)
Maar ik heb halverwege de week een beetje gewisseld..

Leave a Reply

