Dramoghe

accidentje

Posted on: April 30, 2007

Verbrand 002

.. of waarom je lompe mensen beter niet in hun bikini achter de strijk zet..

17 Responses to "accidentje"

Auch, kan niet goed doen. Leuk buikje wel ^^

Aw aw aw, ziet er pijnlijk uit!

Da gaat nog pieken. :p

Had die verdomde strijkplank toch maar wat hoger gezet… (wens ik mezelf toe, maar jou vaneigens niet).

Auch.
Ik krijg al rillingen van het gedacht alleen al.

Zelfmutilatie was nooit mijn ding.

:-s
maar ook een beetje grappig natuurlijk

Tjee, ziet er inderdaad erg pijnlijk uit. Beterschap!

Miljaar, dat moet geen deugd gedaan hebben. Niet te veel zo in de zon gaan, anders kan je egaal bruinen voor dit jaar ook wel vergeten…

Ik doe dat altijd met mijn armen.

Groetjes Chantal.

Aiaiaiaiiiiii verzorg je goed! En ga zeker achter littekenzalf bij de apotheker! Want zo een brandwond blijf je anders bijzonder lang zien… en dat zou zonde zijn voor je mooi buikje! ;)

Mijn madam heeft gisteren heel de dag gestreken, in bikini op het terras. Ik zal haar misschien eens waarschuwen, dat ze een beetje oplet.

Misschien mag je gewoon geen bloot vel bij een strijkijzer zetten. Kat bij de melk zetten en zo. ;)

Ieks. Verzorgt die wonde maar goed. In ieder geval veel beterschap.

Oeeeee, dat gaat jeuken als er een korstje op staat dat eraf wilt :P

Leave a Reply

