Dramoghe

Voor elkaar gemaakt

Posted on: May 1, 2007

[samson modus aan] Samen op de moo-too, samen op de moo-oo-tooo.. [samson modus uit]

Yamaha_XVS650

Aah, ritjes op de moto.. Pothelm op je hoofd, zonnebril op je snuit, de wind die door je haren waait (bij wijze van spreken vaneigenst, want je hebt natuurlijk die helm op je kop), beesten die tegen je gezicht afketsen, je ogen die tranen, de stijfheid achteraf, .. Zalig!

Het was alweer veel te lang geleden dat ik nog eens mee was met de papa. Meestal doet hij zijn ritjes namelijk de zondagmorgen rond een uur of zeven als er geen volk op de baan is en ik nog lig te slapen. 
De helm die ik als klein meisje droeg is intussen al wel een beetje te klein om nog nuttig te zijn en zomaar in een sweaterke aan +120km/u  over de baan scheuren is ook wel niet zo verstandig, maar ik moest en ik zou vanmiddag meegaan en niets die me kon tegenhouden.
Staan dus op het ‘to do’– lijstje: een motorjas kopen en een nieuwe helm. En rijlessen nemen. En het rijbewijs halen. En een moto kopen. Ooit. Als ik geld heb.

Wist u trouwens dat het vriendje ook van plan is een moto te kopen?

6 Responses to "Voor elkaar gemaakt"

Idd, ik ken het gevoel. Achter op de moto zitten en een ‘toerreke’ maken. Heerlijk! :)

Ik heb vandaag ook een toerke op de moto gedaan, een Honda Shadow VT750, beetje zoals uw foto. Binnenkort is die moto van mij!

Het is als student wel effe slikken, de rijlessen en het rijbewijs enzo, ge zijt minstens 600 euro kwijt :| (Maar het is het waard)

Tuurlijk is het vriendje van plan om een moto te kopen… Als de schoonpapa er eentje heeft, dan kan je haast niet anders dan zeggen dat je dat ook wel zal doen. Binnenkort… ;) Aan jezelf ken je een ander.

Lekker he op de motor ,mijn mannetje heeft ook een motor,alleen dat volledig gekleed vind ik minder vooral met warm weer.

Groetjes Chantal.

Als dat zo doorgaat, kunnen jullie jullie eigen moto-bende opstarten…

Wiehaaa join de club! Binnenkort starten hier de lessen en de motor komt er ook aan… er wordt aan gewerkt! :D

Leave a Reply

