Dramoghe

Reklaam

Posted on: May 2, 2007

*Advertisement *

Herinnert u zich deze nog?

Niemand (en zeker ik niet) had verwacht ooit nog een opdrachtje te krijgen, maar helaas pindakaas, vandaag maken we reclame voor.. teenslippers! Iets wat ik zelf nooit draag want ik vind dat ‘touwtje’ tussen de tenen maar vervelend en ook wel pijnlijk eigenlijk.

Maar soit, hoer van de commercie zijnde, leg ik hier toch maar eens een linkje of twee. Wist u trouwens dat teenslippers in het engels ‘reef sandals’ zijn? Ik alleszins niet. Maar nu dus wel.

Eigenlijk is heel die review-toestand niets voor mij. Wat heb ik nu in godsnaam over teenslippers te vertellen. Over teenslippers die ik nog niet eens zelf heb gezien. Of tis op een prentje op een website.

Nog zoiets, eigenlijk gaat die website niet alleen over teenslippers maar ook over crocs (en birkenstocks en teva’s en..) en blijken die crocs nu toch wel niet de meest afgrijselijke dingen die ik ooit heb gezien. Ik zou beter een beetje anti-reclame maken dus. Fok, dit is een mottige post. Ik wou dat ik gewoon een advertentietje kon plaatsen. *zucht*

‘k Zit agauw al aan mijn 200 woorden zekers? Iemand zin om na te tellen?

11 Responses to "Reklaam"

En dat zonder enige ethische bezwaren? Wij zouden dat nooit durven ;-)

Persoonlijk vind ik het schandalig dat bloggers zich laten misbruiken… Ik met mijn idealen ook altijd…

Ik kan niet zonder teenslippers in de zomer ,en het liefst van Reef.

Groetjes Chantal.

Grappig dat er dan altijd gesproken wordt in termen van ‘bloggers laten zich misbruiken daar de reclameindustrie’. Ocharme toch, de dutskes…

Ik denk dat je er wel kan van uitgaan dat de meeste bloggers die reclameposts publiceren, daar ook (min of meer) bewust voor gekozen hebben. Niemand wordt hier verplicht hè…

En trouwens: ook ik kom in de zomer niet buiten zonder mijn Teva’s. Het voelt fris aan en ik voel me vrij, maar terwijl voel ik me toch ook beschermd. Niets komt tussen mij en mijn Teva-sandalen.

In mijn visie is dat misbruiken… ze willen de mens achter de blog niet, ze willen de blog gebruiken als marketingcampagne. Het staat iedereen uiteraard vrij om een andere visie te hebben en te dansen naar de pijpen van iets of iemand die met kruimels strooit. :P

Ik had vorige week een blog tegengekomen,die zijn bankrekening nummer had gepubliceerd voor zijn bekeuringen.Nou,slim zeg,ik hoop dat er niemand er in trapt en geld stort op die rekening:).Ik in ieder geval niet..

ik was begonnen met tellen, maar na het 18e woord kreeg ik plots honger. sorry.

on the bright side: je hebt minstens 18 woorden.

Geef mij ook maar gewone sleffers in plaats van die string tussen je tenen. In Tengels zijn dat trouwens flip flops en geen reefsletsen.

Je zou eens een kijkje moeten nemen in m’n ziekenhuis. ‘t is echt een croc-invasie bij verpleegkundigen, en dan nog meestal in van die zuurstokkleuren. Lompe gevallen, dat denk ik ervan.

Zo is 40 $ in ieder geval snel verdiend :). Nuja des te beter als één of andere site dat wil betalen voor een link van een PR5-blog die verder totaal niet gerelateerd is aan hun onderwerp. Een sale zullen ze hieruit uiteraard niet genereren (tenzij je je richt op Crocs misschien ;)).

On second thought ga ik deze site toch eens wat van naderbij blijven volgen. Ze maken hier blijkbaar nogal agressief gebruik van blackhat-SEO zodat ik hun pad wel eens wil volgen. Bekijk http://technorati.com/search/active-sandals.com maar eens voor een andere link-tactiek van hun.

Maarja dat zijn verder jouw zorgen natuurlijk (terecht) niet :).

[…] Omdat ik graag leuke dingen koop met dat geld van in de vorige zin. En omdat ik net de post van Dramoghe gelezen heb. Ik ga me opgeven bij die ReviewMe, en binnenkort word ik een wandelend reclamebord. […]

Leave a Reply

