Dramoghe

Wat ik nog niet wist

Posted on: May 5, 2007

Dat er dus nog steeds mensen bestaan die niet weten wat een weblog is.. ik kon daar precies niet zo goed bij in mijn hoofd. En ik wist zelfs niet eens hoe ik het moest uitleggen ook niet. Weblogs.. ik dacht dat dat even vanzelfsprekend was als ‘tafel’ of als ‘tandenborstel’. Iedereen kent dat toch?

Dat er jongens zijn die de oren van je hoofd kunnen kletsen. Maar dat is wel handig voor mensen zoals ik die soms nogal vreed stil kunnen zijn. (En hij was wel ongelofelijk grappig ook.)

Dat ik het echt wel niet heb voor Bikkembergstruitjes. Echt niet. Echt écht niet. Yuk!

9 Responses to "Wat ik nog niet wist"

En draagt je vriend Bikkembergstruitjes? Nee toch ;)

Truitjes van Bikkembergs. Ik moet altijd lachen als ik zo’n gasten zie lopen. Zielig, zó wannabe. Kijk-eens-wat-een-duur-pulleke-ik-aanheb…

@ oogsnoep: meh. niet lang meer als het van mij afhangt :P

voor mannen met bikkembergstruitjes hebben wij zelfs namen: de bicky’s….tis een ras apart (waar ik ook liever niets mee te maken heb, maar soms kun je niet altijd kiezen :-) )

Yuk. Bikkembergs. Ie daalt nu nog verder in mijn achting. Ik durf wedden dat hij roze truitjes/t-shirts heeft ook. En dat is ook yuk. Je gaat er nog je werk meehebben. :P

@ Koen: Voor jou gaat ie toch nooit goed genoeg zijn dusja..

Bikkembergs, de duurste manier op om marginaal te zijn

@dramoghe: Dat moet toch wel een afknapper van formaat geweest zijn? :-P

Gawd, bende meelopers. Ik ben vanaf nu grote fan van Bikkembergstruitjes. Gasten met Bikkembergstruitjes zijn _geil_.

Gulder zijt allemaal seuten zonder enige fashion sense.

Leave a Reply

