Dramoghe

Vier nul!

Posted on: May 6, 2007

Ik breng geluk.

Dat is de conclusie van de avond. Ik breng geluk

Vanavond ben ik namelijk voor de eerste keer naar een match van Club Brugge gaan kijken. M’n tweede voetbalwedstrijd ooit en de eerste van de Club. En ze hebben gewonnen, met 4–0.

En plezant dat het was! En dat we dat nog gaan doen. Dinsdag misschien wel. Als we intussen alweer genoeg centjes gespaard hebben.

Andere conclusies:

  • bijna 24000 venten bijeen = veel stoerdoenerij
  • voetbal = zangles
  • ‘t is fokking koud in die stadions!
  • duvel in de bar achteraf = slecht idee
  • D. is veels te schattig. kak.

 

11 Responses to "Vier nul!"

C2bsoft en ik gaan al zeker dinsdag! nu ook jij nog!

Mijn enigster probleem voor dinsdag zullen de zanglessen zijn. Nu ik regelmatig naar den Antwerp ga zien, hoop ik dat er geen Antwerpse klanken uit zullen komen!

FCB, FCB, FCB olé olé!

Misschien kan jij FCB wel uit het slop halen als geluksbrenger:)
Op de spelers moeten we in elk geval niet rekenen.

Ach, hier in Brugge…

Dat je eerst naar cercle ging kijken catalogeer ik met veel plezier onder de rubriek beginnersfouten. ;-)

Hoeveel kost een ticketje voor een voetbalmatch eigenlijk?

@ Ann: Veel te veel! 18 euroots

Vandaag wel waar gekregen voor je geld!

Volgend seizoen een abonnementje? Dan moet je maar eens goeiendag komen zeggen :-)

Freaq, gij hebt een abo? Ik ga er mij ook één aanschaffen volgend seizoen. Als ge een goeie plaats hebt: toevallig niemand in uw vak die zijn abo niet gaat verlengen?

Wel Tom, dit zijn de feiten:

-momenteel zit ik in vak 222. Dat is in de bovenring, tamelijk recht achter de goal, in de spionkop dus. Het is daar een redelijk makke bedoening, maar dat biedt het voordeel dat ge tenminste op uw gemak zit. Een abo kost daar 200 euro.

-toch ga ik veranderen van plaats, namelijk naar de benedenring. Daar is het 160 euro, dacht ik, maar je hebt iets minder overzicht over het hele veld. Anderzijds zit je daar wel in de dulle ambiance.

-mijn compagnon uit 222 verkast normaal gezien naar de flanktribune, om bij zijn neef te gaan zitten. Ik, die dus naar de benedenring ga, zit daar normaal gezien bij een bevriend koppel. Waardoor er dus wellicht twee plekken tegelijk gaan vrijkomen daar in de 222.

-nu is dat wel een tamelijke sierk om dat allemaal geregeld te krijgen. mijn compagnon probeert dat momenteel via via te doen, maar als dat niet lukt ga ik volgende week naar ‘t stadion om het gefikst te krijgen. Ik wil gerust laten weten hoe het is uitgedraaid, maar ik denk dat er sowieso wel nog plekskes open zullen zijn achter de goal…

En ik had dat beter allemaal op mail gezet hé.

Mja, dan stuurde da met een gmail adres en dan belandt ge in mijn googletalk en beginnen we af en toe te chatten en dan spreken we eens af om iets te gaan drinken en voor je het weet ben ik uw beste man op uw huwelijk. Been there done that.

Maar bedankt he.

Leave a Reply

