Dramoghe

Geef uw sociaal leven een nieuwe impuls!

Posted on: May 9, 2007

Een stokje!

‘t Heeft een eindje geduurd voordat ik doorhad dat het in mijn richting werd gegooid, maar alla. Bij deze mijn tips voor een megafun leven (haha!):

  • Ga naar de meifoor en doe een lief op!
  • Ga in de ksa!
  • Ga naar de voetbal met je ksa-vriendjes!
  • Ga met je nieuwe vriendje naar de film.
  • Begin een blog!
  • Ga naar de voetbal met blogvriendjes!
  • Begin nog een blog!
  • Hou vergaderingen met blogvriendjes!
  • Plan lunchdates met blogvriendjes! (nog vrij maandag?)
  • Hang elke dag een half uur aan de telefoon met het vriendje die in buitenland zit.

9 Responses to "Geef uw sociaal leven een nieuwe impuls!"

een telefoontje op zijn kosten mag ik hopen?

1 en 2 staan verkeerd van volgorde.

En ja, ik ben nog vrij maandag. You can always call me baby. ;)

Music and lyrics, dat is best een fijne movie :)
Zeg, en die eerste tip: wat als er geen meifoor is int dorp waar je woont?
En, waar ist vriendje naartoe? Sorry, maar het liefdesleven van een ander is altijd bijzonder interessant! En bovendien zeker als je zelf zo geen leven hebt natuurlijk :p

begin te sparen voor uw gsmrekening!

Die eerste tip werkt niet bij iedereen. Bij mij precies toch niet. :P

@ BJ: Op de kosten van zijn werk. ;)

@ liese: Zijn werkgever betaalt.. gelukkig!

Leve de voetbal! leve twitter! leve blogs!

Eerste tip heeft trouwens bij mij ookniet gewerkt…

Hebt ge geen tips om uw sociaal leven te verminderen? Ik denk dak op ‘t moment wa te druk aant sociaal-leven ben. Mijn school wil ma nie van de grond geraken (net als ik overigens, maar dat is naast de kwestie), en mijn nieuwe blogje heeft drie zielige postjes, omdat ik simpelweg geen tijd meer vind om te bloggen!

héhé een echt linken blogpostje ;)

Leave a Reply

