Dramoghe

écht

Posted on: May 14, 2007

Mijn.Vriendje.Gaat.Graag.Shoppen.

15 Responses to "écht"

Bestaat dat nog? ;)

Maar de belangrijkste vraag blijft natuurlijk of hij voor u iets meegebracht heeft!?!

Ik ben zelfs nog beter af
Mijn vriendin gaat niet graag shoppen :p

“Vriendjes houden van de manier van shoppen”, let me elaborate:

Vijftig winkels in 5 keer zoveel minuten om uiteindelijk met 1 paar sokken (die na de rondzwermronde dan toch uit die eerste winkel komt!) richting huiswaarts te gaan is rather blah!

Vijf winkels in 10 keer zoveel minuten met een gerichte zoektocht is dan weer yummy ;)

gij hebt precies nogal en slechte invloed op de mannen…:D

Da’s een ras apart. ;)

Ik begin zo stilaan te geloven dat er meer mannen bestaan die graag shoppen dan vrouwen!

Oeh, wisselen?!

ah die van mij ook, hij koopt verdikke meer kleren dan ik!

Eerlijk gezegd, vind ik shoppen heus niet zo’n marteling. Shoppen is leuk als je er een dagje van maakt naar Antwerpen ofzo, om dan ‘s middags heerlijke pizza te gaan eten bij Da Giovani.

Die van mij ook.

Groetjes Chantal.

Heeft die zo toevallig geen broer ofzo?

shoppen is leuk; op weekdagen .. als uw medemens aan het werken is ..
.. niets zo hel als op een weekenddag shoppen!

@ pierre: ik was mee hé.

@ Greet: euhm… NEE.

@ Gwendolyn: twee zelfs

Leave a Reply

