Dramoghe

twijfel

Posted on: May 15, 2007

to be or not to be. that’s the question.

of eigenlijk eerder: to stay or not to stay. to quit or not to quit.

bleh.

14 Responses to "twijfel"

Lichtbruin vermoeden: ruzie met het vriendje?

To leave or not to leave?

Oei! Toch al geen problemen met het nieuwe vriendje?

Het gaat over iets totaal anders hoor, mensen.

Niet quitten, quitten is niet goed.

inderdaad! volhouden

@ Bramus, Christophe & Dikkie: Het vriendje is nog steeds de max hoor.

@ Tom: Geeft mij eens goeie raad jong. Moet ik doen wat ik mijn eigen altijd had voorgenomen te doen?

Je moet doen wat je op dat moment denkt te moeten doen en alle voorgenomen beslissingen negeren… denk ik dan.

Ik dacht eerder dat het om de KSA ging, maar gezien je categorie (bloggen) denk ik nu eerder aan bruggelink.
Maar goed, ge moet doen waar je je goed bijvoelt.

huh hum wat… bruggelink… kom maar nog ne keer naar hier, nu heb ik drie flessen wijn in huis ipv één !!!

@ Christophe: Bruggelink is ook nog steeds de max hoor ;)

ik gok op de ouders die uw blog gevonden hebben

Meid, ik ben ook net, vijf minuten geleden, ook weer ‘ontdekt’ geweest door iemand (weeral) van wie ik liever had dat hij mijn blog niet ontdekt had. Maar ja, wat doe je daaraan? Zo je eigen stekje op het net is toch moeilijk om te verlaten, nietwaar..

Dus ik blijf lustig verder doen. Als het hen niet aanstaat moeten ze maar niet lezen. En ik maak hen duidelijk dat als ik iets op mijn blog post, dat dat niet betekent dat ik de behoefte heb om er ook ‘irl’ over te praten. Dat moet maar voldoende zijn. Zo kun je tenminste nog schrijven en doén alsof die mensen je blog niet kennen ;)

Leave a Reply

