Dramoghe

té?

Posted on: August 29, 2007

Hoe fout zou het zijn om hier terug te beginnen schrijven?

28 Responses to "té?"

Ik mis je toch wel een beetje (veel).

Iets dat je graag doet en kan dienen als een uitlaatklep, daar is niets fout aan.

Hoegenaamd niet fout.

doen, zou ik zo zeggen

Aandachtshoer! ;)

Niet zó fout.

Eens aan mama en papa vragen ? ;-)

Ik zou er ook niet over twijfelen. Als je er zin in hebt: doen.

‘t is gewoon nog fouter dan Yves Leterme in shorts en met pulleken gedrapeerd over de schouders. Zo fout zou dat zijn ;-)

Miljaar weeral nen blog meer om te lezen ;)

Pretentieus :p

Maar nee! Dat zou super tof zijn!

totaal niet fout!…

Doen! Wie er niet tegen kan moet het maar niet lezen.

Errugh fout. ;)

Ondanks al het verdriet dat mij deed ophouden met bloggen, beloof ik mezelf een tweede start. Maar alléén als jij dat ook doet.

Heb je daar wel de tijd voor? Want met al die verwachtingen hier en je drukke bezigheden heden ten dage …
Of ben je ze hier weer allemaal aan het pesten?

#20, zegt dat genoeg?

(maar wat dan met uw erwtjes?)

DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! :-)

Doe maar gewoon. Dat er nog zoveel reacties op komen na zo lang zegt toch genoeg?

@ Lou: Ja, dat vraag ik mij ook af. Zou jij voor erwtjes kiezen?

Niet twijfelen, gewoon doen.

“Iene miene mutte”, zou ik zeggen, maar is ben klaarblijkelijk ruimschoots te laat met deze oplossing (cfr. je post na de deze).

:(

Leave a Reply

