Dramoghe

italie

Posted on: September 2, 2007

nog drie keer slapen en mijn allerliefste vriendje en ik stappen op het vliegtuig richting italië alwaar wij van de zon gaan genieten en rondtoeren en de toerist verbeelden en héél veel van elkaar genieten.

ha!

8 Responses to "italie"

Nog maar pas terug en alwéér gaan vliegen !

Fantastisch!
Veel plezier :D
Ik hoop alvast dat het weer gaat meevallen en ik verwacht massa’s foto’s hé! ;)

Nog drie keer slapen en dan is het donderdag en dan stap ik naar goede gewoonte in de wagen en rij ik naar het werk waar ik heel veel van de file kan genieten en …

* jealous! *

Hey, eerst en vooral fijn te lezen dat je terug bent. En veel plezier in Italië. (wou dat ik ook op reis kon)

Ze blijft toch wel héél lang weg, vinden jullie dat ook ?

Ze is gewoon terug gestopt met bloggen. ;)

Leave a Reply

