Dramoghe

we zijn er weer

Posted on: September 18, 2007

We zijn er eigenlijk al een tijdje weer. In het land toch.

Italië was supermegafantastisch en België steekt alweer zwaar tegen. Mijn vriendje en ik, wij zien elkaar nu nog lieverder dan voordat we vertrokken zelfs. Zo lieverder zelfs dat wij tot de conclusie zijn gekomen dat wij gaan samenwonen. Op 1 maart 2007. En dat is gelijk nog kweetniehoe lang!

14 Responses to "we zijn er weer"

is da nog ‘k weet nie hoe lang? das al geweest jongedame, 1 maart 2007 ;)

We gaan er maar van uit dat je 2017 bedoelt en dat we nog kans maken !

/gaat toch maar al zijne zak confetti zoeken…

w00t! Al een appartementje gevonden?

mortal sin : lol, 2017.

dramoghe, je bent precies in de wolkjes zodat je een klein foutje maakte.
In ieder geval, nen dikke proficiat en een leuk en fijn leven samentegare.

ga je de mensen e ki nie jaloers maken? (kheb het dan over italie he).
maart is een goeie maand om samen te gaan wonen. Dan gebeurt er tenminste nog eens iets in die saaie maand.

Jeuj! Welgeproficiateerd!

O, ik was wat vergeten… Ter ere van zijn 25e verjaardag:

:–)

hihi 2006 had ook nog een mogelijkheid geweest :)

maar leuk dat het jullie voor de wind gaat!

Nu ben ik toch wel wreed curieus… 1 maart 2008. Waarom precies die datum? Start van een huurcontract? Hebben jullie gezegd op 1 september “binnen exact zes maand gaan we samenhokken”? Wachten jullie tot die appartementen van THE BLOCK op vt4 verkocht worden?

In dat half jaar dat nog rest kun je ondertussen heel goed leren koken zodat je mij culinair kan verwennen wanneer ik op bezoek kom ;)
Oh, en ik blijf er bij dat je te ver gaat wonen. Nah.

@ dikkie: Jaam! Maar ‘t komt pas vrij op 1 maart ;)
Dermee dat we die dag uitgestekt hebben dus :p

@ pierre: de huidige huurders gaan er dan pas uit :)

@ priegelaar: tis wel ver, kweet. maar! gij hebt een voituur! én! ik heb een voituur. dus we kunnen met ons bolides naar elkaar toe bollen. tot halfweg. of elk om toer tot bij den anderen. dat kan gelijk ook nog eigenlijk feitelijk als ik het zo bepeis.

‘t Is waar van die voituren. Ik stel dan wel voor om elk om toer bij den anderen op visite te gaan, want zo halfweg ligt er niet veel interessants denk ik …

Leave a Reply

