Dramoghe

en nu ga ik spinaziepatatjes maken

Posted on: October 1, 2007

Vol schuldgevoel kruip ik achter mijn laptopje. Alweer zo lang geleden dat ik nog een stukje schreef. Gewoon omdat ik er simpelweg niet aan denk. Omdat ik gewoon nooit meer mijn computer aanzet. Behalve op het werk dan.

Firefox. Klik. Dramoghe. Klik. New Post. Klik.

Tiens.

Heb ik dan echt helemaal niets meegemaakt vandeweek? …inspiratie waar bent u…

4 Responses to "en nu ga ik spinaziepatatjes maken"

spinaziestoemp? of patatjes gevuld met spinazie en gebakken spekjes, afgetopt met geraspte kaas, in de oven?

dat noemen ze nu eens een echte Writer’s block:)

mmm… spinaziepatatjes…. Alhoewel… zurkelpatatjes vind ik nog beter… vooral met vleesjus erover :p

als je uit ritme bent is het moeilijk om er weer in te komen… toch, succes!

Leave a Reply

