Dramoghe

zou er een limiet zijn?

Posted on: October 15, 2007

Zou er zoiets zijn als de maximale dosis geluk? Zodat ieder mens een bepaalde hoeveelheid geluk krijgen per jaar en daarna niets meer? Want ik denk namelijk dat ik mijn limiet heb overschreden.

Picture this..

Vier weken terug: d. koopt eindelijk het matchboxke over van de mama en de papa. Hoera, feestje, een eigen autoots!

Drie weken terug: d. loopt elvendertig verzekeringsfiermaas af in de hoop toch ergens een betaalbare polis te kunnen afsluiten. tevergeefs.

Twee weken terug: d. sluit een verzekering af bij Ethias voor veels te veels centjes maar toch voor minder centjes dan bij andere afzetters.

Twee weken min 1 dag terug: d. wordt achteraan aangereden door een Toyota Avensis in volle vaart. Een Toyota Avensis, dat is gelijk een reuzenauto en mijn matchboxke dat is gelijk maar een mini-autootje. Was. Want mijn matchboxke is intussen niet meer. Perte total. En mijn nek ook bijkans.

Intussen is mijn nek al wa beter en zie ik het alweer zitten om achter mijn peeceets te kruipen en al. En! Ik heb mij al een nieuw voituur gekocht ook zelfs. De auto zelf heb ik nog niet, maar de schulden zijn toch al mooi gemaakt.

*zucht*

Tags: , ,

8 Responses to "zou er een limiet zijn?"

Ik hoop vooral dat je aan je limiet zit wat betreft ongeluk en dat er geen limiet staat op geluk.

Maak u geen zorgen: ik heb ook mijn limit bereikt :S
U bent niet alleen :)

ai ai ai, das minder. Tjah, ge ziet mij niet meer é, dat is gewoon normaal dan.

Zolang je geen 26 bent zou je beter een goedkopere verzekering pakken op naam van je ouders. En zolang je geen zwaar accident hebt gaan ze niet komen controleren wie in werkelijkheid met die auto rijdt. En met “zwaar accident” bedoel ik met doden en al.

hm, did I say this out loud? Hopelijk leest hier geen verzekeringsagent mee. Anders zou je deze comment beter wat censureren.

Break a leg!

Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt toen ik met mijn “L” reed, met uitzondering van de perte totalligheid

Ouch, dat is echt zwaar klote. Hopelijk valt het bedrag dat je terugkrijgt van de verzekering wat mee. Je was toch niet in fout, hoop ik? En good luck met de nek!

Tis maar wat je geluk noemt? Of moet ik dat met de nodige dosis sarcasme nemen?

Ach, als ik dan toch al geloof ik moet zijn, dan geloof ik in een ding: de zeven magere en de zeven vette (dat hoeven geen jaren te zijn: uren, dagen, weken of maanden tellen ook!)

x X

Ik heb het vorig jaar ook 2 keer voorgehad, dat in den achterkant van mijne wagen aangereden worden. Wat een geluk bij een ongeluk is, is dat ge dan ALTIJD in uw recht zijt als iemand u achteraan heeft aangereden.

Leave a Reply

