Dramoghe

something old, something new, …

Posted on: October 17, 2007

en ik ruilde het matchboxke voor..

tatarataaaa…

*denk: zwart*

New Skoda Fabia

Tags: ,

14 Responses to "something old, something new, …"

Oh! mooi!!! In zoiets zie ik mezelf ook wel rondtuffen!!

Heel even dacht ik dat ge ging trouwen :-P

Eindelijk een echte auto :p

Mooi mooi, gij hebt goeie gij :)

aha, dramoghe schrijft alweer…niet dat ik ooit onder deze naam hier gekomen ben…ben gewoon ook van blogje veranderd….

Leuk karretje indeed

Proficiat met de nieuwe bolide!

Dankuzeer.

@ Q: Aaah, toch nog iemand die mijn kluchtje snapt. :)

By night zag je auto er goed uit en hij zat ook wel comfortabel en al. Nu nog de keuring overdag, begin hem maar al te wassen :P

pittig karreke of is het afgebeelde model er een met opties ;-)

@ Jeronimo: Kweetniet, maar die van mij is er alleszins wél één met opties ;)

Sjee, zo nen oprit wil ik ook wel.

Leave a Reply

