Dramoghe

genicologen zijn martelaars

Posted on: November 7, 2007

ofte gynaecologen. maar dat zou dan weer te juist geweest zijn.

anyways, de volgende keer vraag ik volledige verdoving nondeju!

Tags:

6 Responses to "genicologen zijn martelaars"

Het zal wel aan mij liggen, maar een volledige verdoving bij de gynae zou vragen doen rijzen wat hij nu precies gedaan heeft… :-o

aha! gij curieuzeneuze!

Ik bleef met een vreemd gevoel zitten na dit postje gelezen te hebben.
En dan bleek mijn gevoel nog te kloppen ook: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/519/

En nu kruip ik terug mijn hol in.

@ Goya: bah. ik dacht ook al zoiets, maar ik weet niet wat het dan wel moet zijn.

*bleit*

Ben je bevallen? Proficiat! ;-) :-P

Ik bedoelde eigenlijk dat IK het niet fijn zou vinden om volledig verdoofd te worden by de gynae… Je ligt daar nl. in een best eu… kwetsbare houding en als de man in kwestie dan eens net fel goesting heeft… :P

Leave a Reply

