Dramoghe

woeps

Posted on: November 7, 2007

reader.jpg

in andere woorden: der wordt hier serieus feeds gekuist, ge kunt beter rap iets interessants vertellen of ge verdwijnt in de vergeetput!

Tags:

14 Responses to "woeps"

ma enfin, wij zouden er u nooit uit smijten. ;)

Precies of je gaat mij uit je feedreader smijten? :P

Het echte probleem is trouwens dat jij je feeds veel te lang niet leest en zo aan meer dan 1000 te lezen feeds komt.

@ Qahwa: hoera! gij moogt blijven! :)

@ priegelaar: tut tut tut, veel te lang feeds niet lezen.. allemaal verzinsels en uitvindsels! precies op 2 maanden is lang!

Graag had ik er in gebleven, prinses.
Per slot(gracht) van rekening blijven jouw blogs ook steeds in mijn reader, ook al ben je soms lang stil :)
En komaan! Wij hebben samen gehandtekeningenjaagd op de Bwards? Hé?

@ Dramoghe: Twee maanden kan soms heel erg lang zijn.

Waar hebt gij de afgelopen jaren gezeten? ;)

Ha, maar ik heb u ook nog altijd staan hoor!

Maanden niks van zich laten horen, en dan ineens mensen beginnen wegsmijten omdat er teveel leeswerk is?

Ah, ik wist niet dat de regels veranderd waren? Ik wist niet dat je tegenwoordig vooral blogs moest volgen waar niet te veel op gezegd wordt?
Tja, in dat geval komt deze natuurlijk wel in aanmerking he ;)

UW comment:

“[…]En dat gij van mij eens om de zes maanden moogt posten ook én dat ik nog zal langskomen en zoots”.

Hah.

Dit is gewoon een test om te zien of we hier nog regelmatig komen piepen…

allé, ge moogt allemaal blijven tons..

“Mark all as read” is een zalig knopje. Instant karma! :)

zie ik daar een tok tussen de icoontjes?

Leave a Reply

