Dramoghe

HOP!

Posted on: November 12, 2007

Jobhop meerbepaald. Deze morgen heb ik mijn ontslag gegeven en volgende maandag begin ik ieveranst anders. In Brussel meer bepaald. Oehw, spanneund!

Tags: ,

12 Responses to "HOP!"

Proficiat met de nieuwe job! Veel succes in Bxl!

congratz :)

waar in brussel zit je ergens?

In Bxl dan nog. Lange dagen zeker? In ieder geval, veel plezier op je nieuwe werkstek en een schoon daguurtje ;)

aaaaaait brussel! nice :)

Nieuwen auto, nieuw werk … nu nog een nieuw huis, een nieuw lief, een nieuwe heup?

(hier hebbek het op nieuw werk en nieuw huis gehouden … de rest volg mssch nog wel … *ooit* :P)

@Bramus! : is een nieuw huurappartement ook goed? want dat zit er ook aan te komen na nieuwjaar

In Brussel? In de buurt van de Central? Dan moeten we eens samen ne pot gaan pakken na het werk :)

Dat is inderdaad spannen! Succes!

@ dramoghe: een nieuw huurapp valt ook onder die noemer ja :P
(“mijn” “huis” is trouwens ook een huurapp ;))

Binnenkort kunnen we dus naar elkaar zwaaien als we ‘s ochtends in de file staan vanaf Aalst.

Of ga je met de trein?

Vandaar dat ik je zo moet missen :(

Leave a Reply

