Dramoghe

okselverrekking

Posted on: November 14, 2007

Huh?

Ewel ja, een okselverrekking. Dat is wat ik denk dat ik heb.

Ik wist ook niet dat het bestond, maar aangezien mijn oksel pijn doet en ik precies geen opgezette kliertjes ofzo voel, veronderstel ik dat ik een spiertje heb verrokken.

En als ik dan een oorzaak voor die mogelijke verrekking moet aanduiden.. dan zeg ik.. :
pannekoeken bakken.

*zucht*

Ik ben gewoon niet gemaakt om te koken denk ik.

Tags:

9 Responses to "okselverrekking"

Kan het mss een ontsteking zijn op een spier? K heb da ook soms, pijn begint in oksel en loopt over de borstspier. (Als het tenminste dezelfde soort is :-))

Allemaal excuses om niet meer naar je kookles te moeten gaan zeg ik u!

Ach, zolang de pannenkoeken lekker waren… Uw vriendje zal u wel masseren zeker? ;-)

Ontsteking van de haarzakjes? ;)

Koken kan dus echt uw gezondheid schaden he :)

ahahaha :) en echt geen andere reden mogelijk?

en hoe bakt gij exact pannekoeken?:-)

ja beste menschjes, intussen zit er een bobbel in m’n oksel die zeer doet. dus ik hoop dat het Herman zijn verklaring is. alhoewel het nogal een dikke bol is. en anders wil ik wel keer weten wat het wel is. verdikke!

Ohnee de horror!Ik denk dat ge nu pas weet hoeveel ge die spieren gebruikt!

Hopelijk is het snel over, ijs op leggen is meestal de boodschap!

Leave a Reply

