Dramoghe

hellow goodbaai

Posted on: November 16, 2007

vandaag was het uitzwaaidag. ik werd namelijk uitgezwaaid door mijn oude collega’tjes. allé ja, ‘t heeft geeneen staan zwaaien aan de voordeur toen ik wegging (flauwerds!), maar dat komt eigenlijk vooral doordat ze bijna allemaal in congé waren vanmiddag/vandaag/vandeweek. Ik heb de harde werkers van den hoop getroost met Celebrations (waarvan ik de helft zelf heb opgegeten eigenlijk) en een berg dossiers die ze nu weer moeten overnemen. Ocharme, ‘k heb er begot medelijden mee.

Snuf.

En nu is het weekend! En de verjaardag van m’n beste vriendin! En dansles! En ik ben alleen thuis! Whoehoe!

Tags: , ,

2 Responses to "hellow goodbaai"

Veel succes in je nieuwe job. Alleen alle dagen naar Brussel zou ik niet zien zitten.
Sterkte…

‘t Is idd zwaar, maar tis maar voor een jaar. Of vijf.

Leave a Reply

