Dramoghe

ach, nog iets

Posted on: December 20, 2007

ik heb u gezien vanmiddag! met uw velo op ‘t zand. jahaa! maar ik heb niet getoeterd want ik zag je niet graag tegen dek gaan.

Tags:

7 Responses to "ach, nog iets"

ik geloof dat ik u onlangs in brussel op metrolijn2 ben tegengekomen, zou dat kunnen?

Ik geloof dat ik je nooit meer tegenkom :(

Aha, ik heb jou ook al eens gezien!
Denk ik.
Misschien.

hee en ik maar denken dat er iemand gestopt was met bloggen omdat er niets meer op dat ander dinge verscheen hmmm misschien moet ik in het vervolg beter zoeken via youtyoup ofzo…

Allez, waarom geen getoeter? Een beetje sfeer op het Zand, kan geen kwaad :-)

@ mr Vazil: dat kan zeer zeker, ik neem die zo’n twee keer per dag tegenwoordig

@ Outro: ela! da mag wel niet hé!

Leave a Reply

