Dramoghe

wat vind je ervan?

Posted on: December 20, 2007

tis oranje met zwart.

nee ‘t is zwart met oranje en witte letters.

comments in de comments.

haha!

Brutin, ik mis u. Wanneer komt ge mij nog eens entertainen. En als ge het daarvoor te druk hebt, mijn nieuwen layout afbreken is ook al goed. Als herinnering aan die goeie oude tijden. Weetwel.

Tags:

10 Responses to "wat vind je ervan?"

kheb sin in appelsienen nu

Wit? Das grijs ze meiske. :p

Maar het is simpel en schoon.

Nou ik ken deze al en vind het wel mooi hoor!

Goh, het zwart is wel heel zwart. Maar verder is ‘t wel oké. (Er staat niks in de sidebar?)

Goh, de vorige keer dat ik een opmerking maakte over je lay-out waart ge strontevies, if I recall correctly. Ik ga het deze keer wat subtieler aanpassen.

Moest deze lay-out in mijn bed liggen, ik zou ze der uitstampen.

Beetje kaal als je het mij vraagt .. Meer iets voor poëzie :)

@ Lapin: misschien zou ik bij deze dan beter een poezie-album beginnen?

Leave a Reply

