Dramoghe

horror

Posted on: January 30, 2008

verblindend licht, grijnzende gezichten, maskers..

een scalpel zweeft boven m’n gezicht, mijn wang zit in een tang..

**aaaargh!**

tandartsen, ze zullen nooit mijn vriendjes zijn. twee wijsheidstandjes ben ik kwijt. snif. ik zal ze missen.

5 Responses to "horror"

Troost u, ik heb zo onderhand het verplichte bezoekje aan de tandarts (ook wijsheidstanden…) al 6 jaar (!) uitgesteld. Ik schijt dan ook stevig in de broek wanneer ik in zo’n stoel lig en dan zwijgen we over de kokhalsstuiptrekkingen als de brave man richting mijn mond gaat. Doet dat pijn, zo wijsheidstanden uit uw mond laten sleuren? :-|

Mijn gezicht is intussen al twee keer zo dik als gisteren en ik heb het gevoel alsof hij (=de beul=de tandarts) een stevige vuist gemaakt heeft en met één welgemikte boenk mijn tandjes uit m’n mondje heeft gemept. Pijn? Ik heb nog geen vast voedsel gehad..

Bekijk het positief, een extra mogelijkheid om de tandenfee te doen komen.

Bedankt dramoghe, dat geeft mij nu moed sie.

Alleen te zien of ik die nu terug uit mijn schoenen krijg… :-\

trust me, ik weet waar je het over hebt! Vier wijsheidstanden in één keer laten trekken, toen ik ontwaakte uit mijn verdoving lag heel mijn mond vol watten en kwijl en de hamsterwangen achteraf bleven twee weken blauw geel en groen uitslaan…ik heb nog jaren een degout van yoghurt gehad achteraf…good luck :-)

Leave a Reply

