Dramoghe

staartje

Posted on: February 21, 2008

..aan het horror/wijsheidstanden-verhaal.

Na zo’n 3 dagen serieus afzien begon het wat beter te gaan met mijn tandjes en verdwenen m’n hamsterwangetjes. Ik gelukkig dus. Ik maakt een afspraak bij de tandarts om de draadjes te verwijderen en ik kon eindelijk weer een beetje gewoon eten.

Tot vorige-week-donderdag-ochtend: plots was mijn hamsterwang terug! En hij had zijn vriendje Pijn meegebracht.
Na een hele dag rondbellen toch nog ‘s avonds bij de tandarts geraakt en wat bleek? Ik had een absces. Oplossing? De wonde, die intussen al zo goed als dichtgegroeid was terug opensnijden, alle etter eruit duwen (ha! ge zit met een etterbeek! haha! – collega’s ze zijn zo grappig meneer), en zorgen dat de wonde zo’n drie dagen open blijft door er een ‘wiek’ in te steken.

O ja, onstoken weefsel kunnen ze niet verdoven. Dus ik heb alles live meegemaakt.

Het hele weekend heb ik mijn wangetje lopen masseren om alle etter en vuiligheid weg te krijgen en maandagavond mocht dat wiekding er uiteindelijk uit. Hoera! Nu moet ik wel nog zelf 2 keer per dag met een spuitje de wonde uitspoelen. Ik kan u verzekeren, das niet simpel.

En moest je nu denken dat ik van alle rottigheid verlost ben.. gisteren kreeg ik buikgriep.

-dit stukje werd in meerdere delen geschreven-

8 Responses to "staartje"

Maar ge ziet er nog steeds even goed uit! :D

Tiens, wanneer hebt gij mij gezien?

Ik heb krak hetzelfde meegemaakt na het uithalen van mijn wijsheidstanden.

That’s it. Mijn tanden mogen er uitvallen, ik zet geen voet meer binnen in zo’n slachterspraktijk! :X

jeemieneetje…the horror the horror, alvastr veel beterschap en hopelijk niet teveel zeer meer!

oh abcessen, opensnijden zonder verdoving, wieken, … Help ik krijg flashbacks naar vorig jaar waar ik dat ook allemaal meegemaakt heb, niet in mijn wangen maar een andere vervelende plek.

Oh nee… De mijne moeten er binnenkort ook uit. Nu heb ik nóg meer schrik! :S

Bloggers en tandartsen, dat gaat blijkbaar niet goed samen gezien de vele pijnverhalen die ik de laatste tijd op verschillende blogs gelezen heb.
Maar dit horrorverhaal spant wel de kroon.
Hopelijk is de ergste pijn nu voorbij. Veel beterschap in elk geval!

Leave a Reply

