Dramoghe

krak

Posted on: March 10, 2008

Eerst was het van: piep .. steun .. kreun .. schuif ..

En toen ineens was het: KRAK!

En dan was het gedaan met de pret natuurlijk.

Bedden hebben echt een slechte timing om door te zakken soms.

15 Responses to "krak"

je hebt er toch is goe mee kunnen lachen neem k aan :-)

Hihi… Die bedden van tegenwoordig toch. :P

ge moet stil liggen hé als ge slaapt!

tiens blijkbaar geen zo’n last meer van de tanden ;-p

Ik heb het ook al aan de hand gehad. Maar het mijne kan meestal ter plekke (door mezelf of de papa) hersteld worden :)

De meeste spreken hier met ‘je’ of ‘ge’, ik ging eerder beginnen met ‘jullie’… *bloos*

Wow, zitten jullie al zo ver met de relatie? ;)

*gniffel*

Je laat je toch niet tegenhouden door een doorzakkend bed? :-)

ikea zeker?

Ik zag het al voor mij gebeuren :)

Ligt het aan mij, of is de comment van Mirthe in deze context een beetje… eum… bedenkelijk?

Het kan natuurlijk ook over het “who’s your daddy?”-type papa gaan.

@ outro: normaal toch?

@ ntone: we hebben er mee kunnen lachen ja. we hadden zelfs een klein beetje de slappe lach

@ saartje: niet door een inzakkend bed nee.. wel door stemmetjes in de gang “wat is er gebeurd? is er iets gevallen?”

@ andhi: ha! mijn idee ;)

gaf dat geen extra straf standje?

Leave a Reply

