Dramoghe

en ook nog

Posted on: April 4, 2008

een ontstoken kniepees

Ik zit nog steeds aan de nierinfectie-antibiotica ook. En daardoor mag ik geen onstekingsremmers nemen voor mijn knie. Ge moet mij zien gaan jongens, ik ben precies kreupel.

Er is veel gebeurd vorig weekend/week. Er werd een bed gekocht en behangpapier gezocht. Er werd een ver-maand-dag gevierd en een verjaardagsetentje gehouden. Er was een bijbabbelmoment met lang-niet-gezien-maar-zeker-niet-vergeten vriendinnetje T en een opbeur-etentje met zich-best-wel-sterk-houdend vriendinnetje L. Er was ruzie aan de telefoon met het allerliefste vriendje (die op dat moment echt niet zo lief was) en ruzie aan de telefoon met de mama (die volgens zichzelf altijd gelijk heeft en volgens mij net iets minder).

En nu is het weekend.

Er valt veel te gebeuren dit weekend. Er moeten verzekeringen worden afgesloten en rekeningen geopend. Er moet bank-lening-informatie gevraagd gaan worden en behangpapier worden gekozen (nog steeds ja). Er moeten naar de kapper worden gegaan en er moet een schoonheidsinstituut worden gereserveerd.

En er moet worden geslapen. Wat met al die nier- en knie- en ruzie- pijn heb ik dat de laatste dagen niet erg veel gedaan.

3 Responses to "en ook nog"

Oesje. Veel te doen in weinig tijd en dat terwijl je niet helemaal gezond bent. Strekte en veel beterschap. En hopelijk vind je vlug het behangpapier die je graag ziet.
groetjes

‘ver-band-dag’ ‘bijbelmoment’… hm ik zal het morgen nog eens herlezen denk ik.

behangpapier kiezen, gewoon ervoor gaan, want eens je ferm begint te twijfelen ben je verloren! :-) veel succes met de kapotte knie

Leave a Reply

