Dramoghe

Boeken

Posted on: April 23, 2008

Dank u Greet!

1. Pick up the nearest book of 123 (or more) pages.

Oei. Nearest..

Voila, meetlat erbij gehaald en ‘De helaasheid der dingen’ wint het met de volledige 11,5 cm van ‘De ontdekking van de hemel’ van Harry Mulish..

2. Open the book to page 123 and find the 5th sentence.

Er waren bergen met gemzen en boomgrenzen, valleien van groene tapijten die werden begraasd door perfect nagemaakte koeien met perfect nagemaakte uiers, kanalen en meren die werden bevaren en bevist.

3. Post the next 3 sentences.

Nooit botsten twee treinen tegen elkaar. Zelfs niet voor de grap. Dat was wat ík gedaan zou hebben indien ik zo’n spoorwegnet bezat: ikzou die treinen laten ontsporen, tegen elkaar laten knallen, en radeloze figuurtjes zouden zich onder de trein gooien na een keurig geënsceneerde scène met hun geliefde.

Voila, dat was het.. En de rest moet je zelf maar lezen.

Ik gooi het stokje verder naarr…  Zita, Babette en Keukentafel.

5 Responses to "Boeken"

[…] kreeg een boekenstokje van Anne. Het kwam tot mij via Dikkie, Clopin, Karl Leenknegt, Dramoghe, Pimpajoentje, Gretepeteet, Ntone, Coltrui, Ine en uiteindelijk ‘C’, wie dat ook wezen […]

hé ik mag nog eens!!!! ik maak er werk van zodra ik tijd vind!

En id die rest dan de moeite om te lezen?

@ veerle: dat vind ik wel ja

[…] stokje kwam naar mij via Dikkie, Clopin, Karl Leenknegt, Dramoghe, Pimpajoentje, Gretepeteet, Ntone, Coltrui, Ine. Ine van mo[nu]ments vermelde heel cryptisch dat […]

Leave a Reply

